.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 06:50:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Do B4 94r 1Z ster. pompy HDK .Co nowszego można wcisnąć zasi
PostNapisane: 23.lut.2006 23:41:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2006 19:32:34
Posty: 13
Lokalizacja: Łodż
Posiadam całkiem leciwe audi ale chodzi jak A10 . Tak się zastanawiam czy może ktoś mi poradzi co tam można zmienić ( wtryski ,pompa itd ) by kilka Nm było. Nie koniecznie od razu tuning. Coś poprawić by było troszkę lepiej.

Jeszcze jedno, odradzają mi zmianę na A4 po 94 -96r bo zawieszenie drogie i takie tam. Czy warto. Nie dbam strasznie czy B4 czy A4. Chciał bym wiedzieć czy naprawdę warto zmieniać czy lepiej docierać niunię.

_________________
AUDI POWER TDI ( Misza )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 00:05:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Napisz skąd jesteś (w profilu).

O tuningu TDI było już tyle... że chyba Ciebie odeślę wyłącznie do szukajki (jest u nas taka funkcja jak na każdym prawie forum). ;-)

Na pierwszy rzut możesz zrobić program do silnika, później możesz wymienić wtryski na te od AFNa (110km) ale najpierw jedź i zmierz swój silnik - zobacz ile zostało z fabryki i doprowadź do stanu idealnego - później baw się w poprawianie sprzęta...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 00:16:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2006 19:32:34
Posty: 13
Lokalizacja: Łodż
Raczej auto sprawne , pracuje płynnie itd. VAG czy Hamownia
Nie chciał bym robic nic za wiele i na maxa. Chciał bym odrobinę cos poprawić . :peace:

_________________
AUDI POWER TDI ( Misza )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 06:29:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rozeznałem temat i powiem ze na korzysc B4 przemawiają stosunkowo nizsze koszty utrzymania auta, napewno opiekla nad zawieszeniem bedzie tańsza.
Co do B5 - fakt obecności AFN`a + quattro rozwial inne moje wątpliwości co do tego modelu.

Modyfukacje silnika rozpocznij od wgrania zmodyfikowanej mapy czyli tzw chip-tuningu , to powinno spowodować wzrost mocy o ok 15-20 KM i momentu o kilkadziesiąt Nm ...
Wtryski też mozesz zmienic , ale chodza różne opinie nt temat powodznie atego zabiegu, w bardziej zuzytych silnikach przynosi to niekoniecznie pozytywne efekty.
Przed chipem popros o dokladne sprawdzenie stanu silnika i przede wszystkim wtrysków aby nie skończyło się to dziura w tłoku.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: