.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 09:33:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nierówna praca silnika
PostNapisane: 04.mar.2006 16:14:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2006 12:30:33
Posty: 8
Lokalizacja: Czeladź
Witam,
Mam problem z moją Audiczką 100 C4 2.0 benzyna+LPG 92 r. (AAE) i już sam nie wiem jak sobie z nim poradzić. Chodzi mianowice o nierówną pracę silnika, kopcenie na czarno i śmierdzi benzyną (stan oleju w silniku jest taki sam - wiec go nie bierze). Dziwne jest to ze jak jest zimny silnik to wszystko jest ok, dopiero jak się troszkę nagrzeje to zaczynają się dziać takie cuda. Na gazie nic takiego sie nie dzieje - tylko benzyna. Wymieniłem już sondę lamda a jak podpinam sie do kompa to nie mam zadnych błędów (albo tak mi sie tylko wydaje). Gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny :( ?

Pozdrawiam,
Kowi

_________________
Audi 100 C4 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2006 16:44:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2006 12:30:33
Posty: 8
Lokalizacja: Czeladź
Zapomniałem dodać że jak wcisnę gaz i silnik powinien pracować na jakiś ustalonych obrotach to te obroty szkaczą (niewiele) i szarpie silnikiem. A wolne obroty są stałe tylko w granicach ok: 1000.

_________________
Audi 100 C4 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 08:49:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 21:13:21
Posty: 180
Lokalizacja: KIELCE
sprawdź zasilanie paliwem,rozdzielacz,tarcze spiętrzającą i oczywiśćie wydech,katalizator!

_________________
AUDI A8 V6 TIPTRONIC
GOLF 1,8 AUTOMATIC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 10:52:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2006 12:30:33
Posty: 8
Lokalizacja: Czeladź
Dzięki za podpowiedź tylko jak mam to sprawdzić?
Jeżeli chodzi o katalizator - gdyby był przypchany to by to samo na LPG się działo? A jeżeli chodzi o rozdzielacz i tarczę spiętrzajacą to nie mam pojęcia co to jest i jak to sprawdzić? (plisss - małe wyjaśnienie)

Pozdrawiam

_________________
Audi 100 C4 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 15:32:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2005 18:22:21
Posty: 66
Lokalizacja: Otwock/wawa
czy silnik jest na wtrysku mechanicznym??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 15:37:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2006 12:30:33
Posty: 8
Lokalizacja: Czeladź
To jest jednopunktowy wtrysk. Wygląda podobnie jak gaźnik umieszczony na kolektorze dolotowym z plastikową pokrywą.

_________________
Audi 100 C4 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 17:02:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2005 18:22:21
Posty: 66
Lokalizacja: Otwock/wawa
a jest tam moze jakis zawor palwa moze on siadl i dlatego tak sie dzieje na paliwie. kurde dawno nierobilem takiego sinika, sprawdz czy dobra jest uszczelka miedzy tym monowtryskiem a kolektorem sacym. trzeba tez sprawdzic naweta takie glupoty jak jakies uczeleczki tam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 20:27:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
za bogata mieszanka na rozgrzanum silniku spraedz na początek działanie urządzenia rozruchowego tzw ssanie.
nie żnam tego typu ale od tego bym zaczął

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 18:34:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2006 12:30:33
Posty: 8
Lokalizacja: Czeladź
A to przypadkiem nie jest tak że komp pobiera sygnał z sondy lambda i czujnika temperatury i podaje odpowiednią mieszankę.
Tak na dobrą sprawę to nie mam pojęcia gdzie tam może coś być
związanego z saniem. Tak na moje oko to nad przepustnicą jest jeden moduł wtryskujący i nic wiecej się nie zobaczy. Mam tylko pytanie: jak sprawdzić czy czujnik otwarcia przepustnicy dobrze odczytuje położenie i co to jest ta plastikowa puszka (przykręcona do wtrysku od strony pokrywy zaworów) do której dochodzi wtyczka.
Pozdrawiam,
Ps. Uszczelke pod wtryskiem sprawdze w sobotę bo jak wracam z roboty to już ciemnawo jest ale wydaje mi się żę jakby zasysał lewe powietrze to by mieszanka była zbyt uboga. A wtedy by gasł i nie trzymał obrotów (chyba - bo raczej amatorem jestem i do mechanika samochodowego to mi dużo brakuje).

_________________
Audi 100 C4 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: