.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 21:59:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulacja cisnienia doladowania turbo w Sztruclu 2. Pomozcie
PostNapisane: 22.mar.2004 03:21:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Witam. Mam taki problemik. W moim Sztruclu 2 coupe(2,2 T 20v 3B) mimo krecenia magiczna srubka w wastegacie, cisnienie doladowania nie zmienia sie i caly czas jest na poziomie 1,2-1,3 bara. Nie wiem co to moze byc. Wastegate jest dopiero co wymieniony, wiec nie ma opcjji by to on byl przyczyna. Komputer tez jest sprawny, bo podlaczalem inny (fabryczny) i cisnienia tez nie dalo sie wyregulowac tyle ze ksztaltowalo sie w okolicy 0,7-0,8 bara. Wszyscy pewnie powiecie , ze to ten elektroniczny regulator cisnienia, ale moj nadworny mechanik mowi ze to jest sprawne. Sprawdzal go jakos, podlaczajac + i - pod niego i niby dzialal i sterowal wastegatem. Wiec ja nie wiem co to moze byc. Ten mechanik powiedzial ze moze intercooler dziurawy. Ale mnie sie osobiscie wydaje, ze gdyby byl dziurawy IC to samochod jednak reagowal by na krecenie srubka. Macie jakies propozycje???? Bo ja nie mam pojecia, co jest tego przyczyna. Z gory dzieki i pozdrawiam


Ostatnio edytowano 23.mar.2004 00:07:49 przez pilachgt, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2004 08:14:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
problem ten juz kiedys byl opisywany jeszcze przez poprzedniego wlasciciela strucla:
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php? ... ght=#16846

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2004 18:07:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
To ze poprzedni wlasciciel sztrucla co go zesztruclil opisywal problem to nie daje mi odpowiedzi co jest nie tak. Wiec jezeli ktos ma pomysl to prosze o porade.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2004 00:00:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
nawet jak wykręcasz śrubkę do góry, to cisnienie nie maleje?
jest to delikatna sprawa ta śrubka. tak naprawde trzeba wiedzieć jak nią kręcić. jej zakres to tak naprawde to dosłownie kilka obrotów, wiec jesli przecholujesz możesz uszkodzić conieco.
dziury w IC pewnie nie masz bo inaczej byś to odczuł (dziura w układzie powoduje zasysanie lewego powietrza i naprawde duże szarpanie-wiec widac ze Twój mechanior nie bardzo wie co mówi).

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2004 00:05:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Cisnienie sie nie zmienia wogole, czy srubka jest ustawiona na fabryke, czy do polowy, czy na maxa nic sie nie zmienia. Ludzie pomozcie bo nie wiem o co biega!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: