.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2025 18:01:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Witam
PostNapisane: 18.paź.2004 15:55:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2004 10:27:22
Posty: 41
Lokalizacja: Łódź
[quote="baskecior]
No to mamy kolejnego łodziaka. W poniedziałki o 19 mamy spoty pod Geantem na Piłsudskiego (dział spłoty/zloty).
Badź dziś (18.10) koniecznie.
Miło mi że się zdecydowałeś na traktorka. :D
[/quote]

szkooooda, bede w Lodzi dopiero w ten weekend..
teraz bym juz nie zdazyl, nawet samolotem.. :(

skoro ta czasc forum jest dla beginerow, to moze zapytam:
TDI z '93 to juz silnik z wtryskiem bezposrednim ?
jesli tak, to co ile zmienia sie wtryskiwacze?
rozrzad ponoc co 90 kkm ?

sa jakies niespodzianki eksploatacyjne?
przyznam szczerze, ze audi zamierzam traktowac troche jak low_budget _car i nie chcial bym by eksploatacja kosztowala zbyt duzo (oczywiscie nie bede oszczedzal na rzeczach oczywistych - auto ma byc sprawne, ale nie tluste i ociakajace nowymi czesciami z ASO ;)

_________________
Gree pozdrawia
Audi 80 Avant 1,9 TDI 1Z 1993


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 19:33:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
to forum jest po to aby się przedstawić i pochwalić swoim autkiem a takie pytanka jak zadajesz to na forum techniczne więc zostanie to tam przeniesione

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 19:37:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
nawet wcześniejsze diesle z oznaczeniem TDi są na bezpośrednim czyli z oznaczeniem 1Z

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 21:02:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2004 10:27:22
Posty: 41
Lokalizacja: Łódź
Dred napisał(a):
to forum jest po to aby się przedstawić i pochwalić swoim autkiem a takie pytanka jak zadajesz to na forum techniczne więc zostanie to tam przeniesione


nie kumam...
pytalem o to samo na technicznym to ktos przeniosl maila na forum klubowe - to pierwsze...

ale ja tu nowy ;)

_________________
Gree pozdrawia
Audi 80 Avant 1,9 TDI 1Z 1993


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 21:05:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
zadałeś to pytanie w wątku na forum Newbie a jakbyś poczytał to byś się dowiedział że tamto forum jest do witania się , chwalenia swoją niuńką i to wszystko resztę rzeczy opisujemy na innych forach.
Po za tym chodzi Ci chyba o to że Twój topic został przeniesiony a nie mail :!!:
no cóż widocznie ktoś siękropnął nie wiadomo czemu bo wg mnie to techniczne pytanie co ile się wymienia wtryskiwacze i rozrząd
to tyle ode mnie.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 21:15:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2004 10:27:22
Posty: 41
Lokalizacja: Łódź
Dred napisał(a):
Po za tym chodzi Ci chyba o to że Twój topic został przeniesiony a nie mail :!!:
no cóż widocznie ktoś siękropnął nie wiadomo czemu bo wg mnie to techniczne pytanie co ile się wymienia wtryskiwacze i rozrząd
to tyle ode mnie.


chodzilo o odglos paszcza... topic nie mail.. naturalnie .. ;)

ten topic wyslalem na technikalia, a gdzie wyladowal widac..
i nie chodzi w nim o sprawy klubowe lecz wlasnie o technikalia..

niewazne ;)

mam nadzieje, ze po tej zmudnej korespondencji wreszcie mi ktos technicznie odpowie... :?:

_________________
Gree pozdrawia
Audi 80 Avant 1,9 TDI 1Z 1993


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 21:57:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Każde TDi jest z wtryskiem bezpośrednim. Co do pozostałych pytań niech się wypowiedzą posiadacze.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 22:14:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
Meg kilka postów wyżej napisałem właśnie to
Cytuj:
nawet wcześniejsze diesle z oznaczeniem TDi są na bezpośrednim czyli z oznaczeniem 1Z
:D
chyba nie uważnie czytasz :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 22:19:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Dred napisał(a):
Meg kilka postów wyżej napisałem właśnie to
Cytuj:
nawet wcześniejsze diesle z oznaczeniem TDi są na bezpośrednim czyli z oznaczeniem 1Z
:D
chyba nie uważnie czytasz :)


A co to 1Z ? Bo pierwsze "rasowe" TDi to było to w C3 czyż nie tak?

PS co Ty się ukrywasz przede mną na gg ? Niby Cie nie ma a posty same się pojawiają ?

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 08:50:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Przede wszystkim nie TDi a TDI, bo to lekka różnica. :!!:
Gree ,silnik TDI, który posiadasz nosi oznaczenie 1Z i dysponuje 90 KM oraz 182 Nm momentem obrotowym. Tak jest to drugi silnik z wtryskiem bezpośrednim jaki pojawił się w Audi (pierwszy pojawił się w C3 w 1990 roku -> 2,5 TDI).
Wtryski powinny zrobić jakieś 250 kkm, ale znam ludzików którzy najechali 300 kkm i nadal jeżdzą (kwestia stylu jazdy , paliw i dbanioa o silnik). Wtryski niestety wymienia się w całości. BTW można założyć wtryski od AFN`a (110 KM silnika który pojawił się nieco później).

Co do eksploatacji ...
1) Dbać o turbinę swoją będziesz albowiem to dobro największe jakiego twój silnik może doswiadczyć.
2) Pilnować poziomu i jakosci oleum w Niuni swojej będziesz gdyż zaniedbanie to może turbinę twą życie kosztować.
3) Nie będziesz lał gnoju OO zwanym gdyż lepiej twój motor na ON popędzi.
4) Jakośi AQ pilnowac będziesz i brata alternatora jego, gdyż zima łaskawszą Ci bedzie.
5) O świece żarowe dbać musisz, bo zaprawdę rozruch zimowy mniej trzęsący bedzie a pierdzenie przy starcie zniknie jak zła mara.
6) Zimą lej uszlachetniacze do paliwa gdyż dostawcy gnoju nie zawsze czyste zamiary mają i wode do gnoju dolewają.
7) Nigdy nie katuj zimnego motoru i nie gać go wnet po butowaniu ostrym. Turbina twa nie znosi owego i ducha wyzionąć może od tego. :!!: :!!: :!!:

Tak, więc zapamietaj powyzsze przykazania i ciesz się Niunią az do rozstania. :D

Ponizej oryginał "10 przykazań dla diesla":

10 przykazań dla Diesla:

1) nie będziesz jeździł na dziadowskim paliwie ze stacji hipermarketowych i nie bedziesz lał paliwa które nie wie co to liczba cetanowa
2) przed zimą sprawdzisz stan akumulatora swej Niuni, świecy żarowych, rozrusznika i alternatora
3) czcij turbine swą i szanuj albowiem po dłuższej jeździe studzić ją bedziesz a na zimnym silniku niech noga twa nie odważy się buta mocno wciskać
4) pilnowac będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina twa potrzebuje go niezmiernie a wymiany oleju pilnowac będziesz bardziej niźli wierności kobiałki twej
5) zimą dodawać będziesz uszlachetniaczy do paliwa aby parafina obca twojemu zbiornikowi paliwa była
6) dbaj o wtryski w Niuni albowiam zaprawdę odpalanie zimą łatwiejsze bedzie a chmura dymu za autobusem twym przejdzie w niepamięć
7) dbać o szczelnosć przewodów IC będziesz inaczej dopadnie Cię ręka sprawiedliwego i kopcić fura twa będzie i konie w las pogonią
8) filtr powietrza sprawdzać będziesz i wymieniać często, bo zaprawdę powiadam Ci powietrze nieczyste ograniczy tchnienie traktora twego i jego koni
9) pilnować bedziesz wymian paska rozrządu niczym minotaur labiryntów Minosa
10) nie dopuscisz do przegrzania silnika Niuni twej albowiem biada jemu i kieszeni twej

Amen

All rights reserved by Baskecior

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 12:10:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2004 10:27:22
Posty: 41
Lokalizacja: Łódź
dzieki wielkie, c.d. tej historii ;) tu:

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=8563

_________________
Gree pozdrawia
Audi 80 Avant 1,9 TDI 1Z 1993


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 12:33:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Dred napisał(a):
Meg kilka postów wyżej napisałem właśnie to
Cytuj:
nawet wcześniejsze diesle z oznaczeniem TDi są na bezpośrednim czyli z oznaczeniem 1Z
:D
chyba nie uważnie czytasz :)


oj dred zakręciłes nieźle... 1Z to kod konkretnego silnika a silników TDI
jest całe mnóstwo...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 12:39:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
eomaciu napisał(a):
Dred napisał(a):
Meg kilka postów wyżej napisałem właśnie to
Cytuj:
nawet wcześniejsze diesle z oznaczeniem TDi są na bezpośrednim czyli z oznaczeniem 1Z
:D
chyba nie uważnie czytasz :)


oj dred zakręciłes nieźle... 1Z to kod konkretnego silnika a silników TDI
jest całe mnóstwo...

nawet samych 1Z jest kilka odmian :P

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 12:44:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Przyjedz na zlot obejrzy sie ten nabytek - wszystko będzie wiadomo...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 12:45:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Najlepsze testy traktorów odbywają się w Pieczyskach :diabel: ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 14:20:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2004 10:27:22
Posty: 41
Lokalizacja: Łódź
Dred napisał(a):
rezam na wtrysk gaziu


jaki wtrysk rezasz?
sekwencja juz?

smigam na IGS i chwale..

_________________
Gree pozdrawia
Audi 80 Avant 1,9 TDI 1Z 1993


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: