.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 13:35:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi B4
PostNapisane: 14.lis.2004 15:50:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 15:42:37
Posty: 41
posiadam audi B4 z roku 94 silnik 2.0 benzyna (ABK 115 KM) na pelnym wtrysku mam z nim problem ktory objawia sie tym ze silnik gasnie bez powodu i niedaje sie uruchonic przez okolo 2 do 3 godzin do momentu gdy wystygnie mial ktos podobny problem z samochodami audi vw ?
mechanik mowi ze to modul zaplonu lub jakis czujnik w aparacie zaplonowym bo mial juz takie objawy w silnikach VW ale


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2004 17:37:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2004 11:58:51
Posty: 344
Lokalizacja: Ruda Śląska
Radzę zacząć od NEWBIE i uzupełnienia profilu :/ Poczytaj zasady :zly:

_________________
Audi A6 2.0 TFSI 2006 Rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2004 18:53:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 15:42:37
Posty: 41
ja nie zapisuje sie do waszego klubu posiadaczy audi tylko poszukuje odpowiedzi na moj problem z silnikiem ok?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2004 18:57:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
maciej sulecki napisał(a):
ja nie zapisuje sie do waszego klubu posiadaczy audi tylko poszukuje odpowiedzi na moj problem z silnikiem ok?


Ale przedstawić sie wypada , jak pisał kiedyś hans , zdejmij buty powieś kurtkę , wybierz sobie kapcie (te z pomponem sa ładne :) ) i rozgość się.
Takie tu są zasady i nie jest to chyba trudne ? :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2004 18:59:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Forum to nie klub. Jest FAQ forum a nie klubu, proszę przeczytać.

Co do zapalania, sprawdź sondę lambda. Jak jest zimny silnik to jest ona pomijana, a jak jest ciepły, jej złe wskazania mogą powodować właśnie problemy z zapalaniem.

Pozdrawiam

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2004 19:08:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 15:42:37
Posty: 41
nazwisko i imie juz znacie jestem z bydgoszczy audi sprowadzilem z niemiec 2 miesiace temu piekny avant z pelnym wyposazeniem mial byc nasprzedaz ale sie zonie bardzo podobala jazda nim wiec go sobie zostawilem i tak mam dzis klopot wydaje mi sie ze sonda lanbda nie ma nic do tego np w oplach jezdzilem z rozlaczona sonda i samochod chodzil jak nalezy dokladnie nie wiem jak jest w audi ale to raczej nie to


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2004 19:25:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
W sklepach można kupić zmrażacz do diagnostyki urządzeń elektronicznych(koszt ok 15 zł). Potraktuj po kolei newralgiczne punkty i sprawdzaj czy pali. :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2004 19:36:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 15:42:37
Posty: 41
no moze jest to jakis sposob


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2004 20:40:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2003 23:13:14
Posty: 66
Lokalizacja: Gdynia
Najpierw sprawdź czujnik temperatury , który podaje wartość do kasety ( to jest najczestsze ) , u mnie był podobny objaw , ale startował na rozgrzanym silniku , jedynie przez kilkanaście sekund pracował nierówno i szarpał ( po tym czasie wracało wszystko do normy ) - winną okazała się kaseta sterująca , czyli komputer ...Postaraj się napierw sprawdzić wartość z czujnika temperatury poprzez podłączenie do VAG-a . Gadanie i udzielanie Ci dobrych rad przy tak nietypowych objawach do niczego nie doprowadzi . Nie sugeruj się też opinią mechanika - pojedź gdzieś i dokładnie sprawdź na komputerze ...Mi mechanicy ( w sumie kilku ich było ) radzili wymianę wszystkiego po kolei , co też skwapliwie czyniłem i wreszcie dopiero po wymianie komputera wróciło wszystko do normy ...
Jak poszukasz to gdzieś są moje posty na ten temat ( na nowym forum przynajmniej jeden powinien być ) - wszyscy mi też wszystko doradzali i nic :(

_________________
Obecnie BMW ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2004 20:53:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 15:42:37
Posty: 41
byl podlaczony kilka razy do kompa i nic zadnych objawow wszystko dobrze mechanik sie zna chyba dosc dobrze to jest elektrykiem samochodowym wyjasnil mi jak sprawdzic gdy zgasnie auto te niby uszkodzone czujniki ale auto nie gasnie na zawolanie i najgorsze jest to ze nie moge sie zbytnio oddalac od miejsca zamieszkania a musze jezdzic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2004 21:10:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2003 23:13:14
Posty: 66
Lokalizacja: Gdynia
No to pozostaje Ci sprawdzić układ zasilania w paliwo - może tam jest jakiś powód ? Nie opisałeś dokładnie na czym polega usterka - czy np. pompa paliwa pracuje ? jak odbywa się "gaśnięcie" ? Skoro jesteś z Bydgoszczy , to może kolega Hans będzie w stanie Ci pomóc , jako uznany autorytet w dziedzinie pojazdów naszej szanownej marki ...

_________________
Obecnie BMW ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2004 21:34:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 15:42:37
Posty: 41
jest tak jade sobie spokojnie samochod zaczyna szarpac i poprostu gasnie wiec staje na poboczu i zaczynam go ponowinie uruchamiac zapala jade znow np 2 km i znow to samo i znow 2 km i juz nie idzie go uruchomic pompa podaje paliwo i slysze jak chodzi po przekreceniu stacyjki (uklad paliwowy byl juz demontowany i pompa byla wyciagana z zbiornika i wszystko jest ok) temperatura samochodu okolo 80 C po uplywie okolo 2 do 3 godzin silnik jest zimny i samochod zapala i np moze caly dzien byc na chodzie i nic kiedys mialem go na chodzie przez 6 godzin i nic zadnych objawow co myslisz o tym ukladzie zaplonowym cewka i w samym aparacie zaplonowym jakis czujnik halo
oczywiscie u mechanika samochod chodzi jak nowka podobno te dwa elementy nie mozna sprawdzic poprzez podlaczenie do kompa
jescze jedna sprawa rono musze go krecic dwa razy bo z pierwszym razem jeszcze nigdy nie odpalil? (czasami zalapie ale chodzi nierowno i zaraz zgasnie)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2004 23:54:35 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
proponuje jednak zmienic mechanika. na moje to wina lezy albo po stronie luznych kabli albo pada czujnika halla .... no chyba ze masz jakies cudowne zabezpieczenia o ktorych nie wiesz . jestes z Bydgoszczy wiec problem praktycznie jest do rozwiazania na Twoje zyczenie , wystaczy tylko chciec :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2004 23:59:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2003 23:13:14
Posty: 66
Lokalizacja: Gdynia
Wiesz - przy takich objawach to ja nie będę Ci dawał tzw. "dobrych rad" , tylko proponuję Ci objechać paru lub parunastu mechaników - może któryś się z czymś podobnym spotkał , ale nie daj się od razu namawiać na wymianę tego , czy tamtego , tylko znajdź takiego , który będzie w stanie włożyć Ci na podkładę np. czujnik Halla lub kasetę , żebyś z nimi pojeździł i sprawdził po kolei drogą eliminacji . To chyba jedyne wyjście ...Co do cewek - można je sprawdzić ( w ASO robią to na pewno i podejrzewam , ze każdy przyzwoity zakład elektroniki samochodowej też ) i tak samo można posprawdzać wszystko . Z moim też nie można było dojść do ładu i wymieniłem jak cymbał kupę rzeczy , żeby na końcu trafić do Boscha w Gdyni , gdzie mieli wszystko na podkładkę i w tydzień znaleźli usterkę ...Moze to być najzwyklejsza głupota , bo skoro usterka jest uzależniona od temperatury , to może mieć coś wspólnego z rozszerzaniem się np. metalu pod wpływem ciepła i powodowaniem opisanych przez Ciebie objawów , np. jakiś zimny lut , lub zaśniedziały styk w konektorze . Sprawdzić warto też jeszcze podciśnienie , świece , i kupę innych rzeczy , ale nie oczekuj rozwiązania problemu na forum przy takiej nietypowej sprawie - powodów może być kupa i życzliwe rady kolegów nie będą tu za bardzo pomocne bez porządnej diagnozy .

_________________
Obecnie BMW ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2004 08:55:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 15:42:37
Posty: 41
hans jak do ciebie sie dostac w bydgoszczy????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2004 15:09:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 15:42:37
Posty: 41
auto dzis tez zgaslo i mechanik stwierdzil ze to modul zapolonu i wymienil go i auto zaraz chodzilo i mam nadzieje ze bedzie dobrze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 13:28:22 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Dziwne żeby moduł zapłonu raz chodził, a raz nie. Moim zdaniem, albo pada albo nie, ale zobaczymy. Napisz czy pomogło na stałe.

ps. Ile zapłaciłeś za moduł?

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 14:20:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 15:42:37
Posty: 41
zaplacilem 100 pln ale byl uzywany (mam go na probe) jak bedzie3 chodzil to zostaje jak nie to zwrot kasy narazie chodzi jak nowka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 15:41:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2004 13:52:52
Posty: 14
Lokalizacja: Sieradz
mam identyczne B4 i problem jaki mam to spalanie! Tylko że ja posiadam automat. Poza tym to jazda super.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 19:49:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 15:42:37
Posty: 41
jakie masz spalanie bo miasto jakies 10 l trasa moze 7~ 8 l


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: