.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 16:46:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bicie kierownicy przy hamowaniu
PostNapisane: 05.sty.2005 22:26:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 15:47:27
Posty: 260
Lokalizacja: słupsk
witam wszystkich maniakow mam maly problem ktorego nie moge zwalczyc moze ktos z was mi cos podpowie:
zaczyna sie przy nieduzej predkosci ok 60km/h oczywiscie przy hamowaniu zaczyna bic kierownica nie wiem od czego tak sie dzieje mam wymienione tarcze klocki,luzow na koncowkach,drazkach nie ma wszystko jest ok poza lewym gornym lozyskiem na mcpersonie i lewy przegob troche strzela przy skrecie.Zmienialem tez kola z alu na stalowki i to samo zaczyna sie przy ok. 60km/h do ok 140km/h pozniej jest ok
HEELP :zly:
AUDI B3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 22:29:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 12:20:41
Posty: 237
Lokalizacja: Sandomierz
a może to opony?? no ale jak mówisz że zminiłeś koła ?? u mnie jak takie coś było to miałem poprostu wybulwienie na jednej z opon

_________________
Ale jak widze A8 to serce mi staje:D ehhh:)
Audi A4 B6 avant 2010- :)
Audi A4 B5 1,9 2009- zawirusowany szatan:)
AUDI A6 C5 1,9 2007-
audi 80 B4 2.3 1999-2007
audi 80 B3 1.8 1993-1999


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 22:43:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Tarcze hamulcowe do przetoczenia lub do wymiany.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 22:44:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2004 23:47:09
Posty: 198
Lokalizacja: Kraków
Witam
to ze masz wymienione tarcze i klocki to nie znaczy ze masz dobrze wymienione.... czesto niechlujny montaz tych elementow powoduje ze bicie na kierownicy nie znika pomimo wydania kilku stow

_________________
80 B4 '92 ABT + BRC Just


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 22:45:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 15:47:27
Posty: 260
Lokalizacja: słupsk
ale ja tarcze juz zmienilem na nowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 00:38:06 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
kuzynowi w fordzie też wymienili, ale wsadzili jakiś badziew, że po kilku kilometrach znowu nadawały się do wymiany; nie wymienił, pomimo, że miał na gwarancji, bo szkoda mu było czasu na reklamacje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 01:48:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
W audi jest tak, że czasem przy montażu ktoś sobie pomyśli, że "a co będę czyścił piasty, tarcze nowe to nie będzie bić" a tu zonk . Jeżeli to nie opony, a taka możlwiość też jest, to napewno tarcze. Źle założone, wiele już na tym forum było takich przypadków.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 02:08:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam bicie rowniez moze byc

po przez wybite juz elementu gumowo metalowe w ukladzie zawieszenia
tulejki wachaczy
tulejki sanek

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 08:20:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jak i tarcze z tyłu co juz było opisywane pare razy...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 08:24:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
ja też obstawiałbym tarcze ... jakie załorzyłeś.??? polskie żemiosło.?? czy markowe.??? jaki kowal ci to montował.???? od takich szczegółów powinieneś zacząć pytanie. i podać je w pierwszym topiku... to znacznie ułatwia pomoc w problemie.

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 09:24:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 14:11:19
Posty: 416
Lokalizacja: WR
Auto: S4 biturbo
Moze to tez byc wina opon lub felg.Spróbuj przełozyć tylne na przód i zobacz czy też tak bedzie :):

_________________
S4 B5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 09:43:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 22:05:19
Posty: 206
Lokalizacja: Zamość
Ja bym raczej stawiał na felgi, samochód raczej nie był bity?

_________________
B4 2.0 93' było,ABT, HUSKY WR 250 było
C4 2.8 AAH było - nadal w rodzinie i ma się dobrze!!!
Poszukiwane C4 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 10:24:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
No ciekawe rzeczy tu mowicie, tylko ze tak do konca nie wiadomo co to dokladnie.
Ja mam ten sam przypadek, tarcze i klocki nowki, moze 1000km i mam bicie.
Tarcze kupilem co prawda najtansze no ale zeby juz bylo do wymiany :?:

Poki co jezdze po Wawie i nie rozwijam duzych predkosci ale powoli sie nastawiam na wizyte u jakiegos speca.

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 10:50:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Prawie na 100% mas ztarcze do wymiany pewnie sa krzywe i nierownomiernie starte...pamietaj by od czasu do czasu mocno dac hamulcom po dupie zeby sie wszystko dopasowywalo do siebie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 10:52:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
ja przez jakis czas mialem ten sam problem ale po wymianie opon na zimowki problem znikł zupełnie a w miedzy czasie wymienialem tarcze klocki i tez mi przenosilo na kiere :P

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 10:53:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
ALe na lato znowu dasz letnie i problem wroci...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 11:57:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Też stawiam na tarcze. Sprawdź jeszcze końcówki drążków kierowniczych. Możliwe że masz od dzwona przednią oś w stosunku do tylnej przesuniątą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 13:07:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
Już kiedys wałkowałem ten problem na forum (nie chce mi się teraz szukac) Ja mialem wymienioną cała zawieche (łacznie z poduszkami sanek), tacze i klocki nowe itp. itp.... i nagle zrobiło mi się właśnie coś takiego :| Zmieniałem felgi i opony i nic, ciągle to samo. Tarcze dawałem do sprawdzenia czy są proste (BREMBO) - były proste. Pod tarczami przy wymianie też zawsze sprzątam ;) Czekała mnie trasa do Frankfurtu i z powrotem z taką awarią i jechało się okropnie :| Jak wróciłem, nagle samo wszystko ustąpiło i do tej pory jest wszystko ok. Ja obstawiam że mogła się przyblokowa jedna z prowadnic tylnych zacisków (bo tylko do nich mam zastrzeżenia) Problem sam ustąpił i do dziś nie jestem do końca pewien co to było. I z tego co wiem to już nie jedna osoba miała taką zagadke. Pamiętam że Mq jakiś czas temu też miał ten problem... Zerknij do tylnich zacisków

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 13:19:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Pablo Warszawa napisał(a):
... Zerknij do tylnich zacisków


No ale czy przez tylne zaciski moga wystepowac drgania na kierownicy :?:
Do tego zauwazylem ze jak mocniej zahamuje to wszystko jest OK, tylko ja delikanie hamuje to sa drgania.

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 15:28:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
nio to zrob testa.! zeby wyelimonowac tylne zaciski zachamuj recznym z np 80km/h delikatnie i zobaczysz czy tez bedzie bicie czy nie.!

ja mam bicie ale wiem ze to jest krzywa tarcza bo sprzywilem ja w drodze z niemiec klocek trzymal wjechalem w kaluze i od tego czasu bije biedaczka wody dostala jak byla rozgrzana i juz sie pokrzywiła zasada jest prosta in tansza tarcza tym szybciej sie krzywi .... PowerDyski z ATE nieskrzywiły mi się nigdy a ich nieoszczedzałem ...ale cena jednej była wyzsza niż standardowego kompletu oferowanego przez ASO.

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: