.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 05:35:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: tunning silnika??
PostNapisane: 04.sty.2005 15:31:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
jak podniesc moc w ACE na wtrysku mechanicznym??od czego najlepiej zaczac???

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2005 18:43:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Założyć turbo. Nie widzę inaczej :) No chyba, że wymiana silnika wchodzi w grę.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2005 19:16:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Lepiej dozbierać ziarek i kupic s2

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2005 21:59:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Leo napisał(a):
Założyć turbo. Nie widzę inaczej :) No chyba, że wymiana silnika wchodzi w grę.


Chyba przy uturbieniu będzie mniej zachodu.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 09:58:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
a nie ma problemow z uturbieniem mechanicznego wtryskuy???

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 10:12:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Jakieś tam są, ale skoro są takie wynalazki jak 2.2T 10v to dlaczegoby nie można było uturbić wolnossaka na mechanicznym.

BTW. ACE chyba nie było na mechanicznym wtrysku ? Sterowany był przez 3 komputery, w zależności od wersji - KE-Motronic 1.2, 1.2.2, Digifant MP i żaden z nich nie jest mechaniczny....

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 12:31:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Ja bym to przekonwertował na wtrysk elektroniczny.. potem zabawa jest już super :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Tuning 2.0 ACE
PostNapisane: 05.sty.2005 13:30:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 21:58:23
Posty: 109
Lokalizacja: Szczecin
Ta dwulitrówka ACE ma 140 KM czyli całkiem fajnie jak na wolnossący , pamiętaj że niektóre dwulitrówki w Audi miały ich tylko 90 KM ....
Jeżeli trzyma serie to powinien całkiem zgrabnie jeździć , sprawdź na hamowni autko i zobacz ile ci tych kuni jeszcze zostało :)

_________________
Jaza MINI to jak mierzenie własnego tętna - czujesz że zyjesz ! :D
Audi Coupe B4 2.3 10V Powered by Chojnacki Motor System - na sprzedaż 9.800 PLN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 14:52:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Myśle ze 2.0 ACE jest na tyle wysilony że nie ma sensu go uturbiać. Najpierw trzeba by bylo kompresje dużo zmniejszyć (żeby go turbinak nei rozerwała) a po założeniu tsuszarki by się okazało ze liczba koników jest podobna. Gra nie warta świeczki. No chyba ze się chcesz w soft turbo bawić i zyskać jakieś 15, 20 dodatkowych koników za 5-10 tys zł :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 20:31:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Bez przesady. Skoro z 2.2T masz na wyjści 220 czy 230 kucy to dlaczego uważasz ze tu maks byłby ze 160? Poza tym przy uturbieniu zyskujesz bardzo dużo na momencie obrotowym.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 20:52:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Megster napisał(a):
Bez przesady. Skoro z 2.2T masz na wyjści 220 czy 230 kucy to dlaczego uważasz ze tu maks byłby ze 160?


Ale 1.8T ma 150KM w serii... a to sporo nowsza konstrukcja. Więc nie wiadomo co z takiej przeróbki by wyszło... A przy leciwym silniku też nie wiadomo ile koników się na łące pasie....

Megster napisał(a):
Poza tym przy uturbieniu zyskujesz bardzo dużo na momencie obrotowym.


To racja, ale ile tracisz z kieszeni na taką przeróbkę....

Generalnie uturbienie wolnossącego to nietania zabawa, niejednokrotnie już na naszym forum poruszana. Ja bym się chyba nie zdecydował, zmienił bym albo cały silnik, albo całe auto.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 20:58:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
piotr napisał(a):
Generalnie uturbienie wolnossącego to nietania zabawa, niejednokrotnie już na naszym forum poruszana. Ja bym się chyba nie zdecydował, zmienił bym albo cały silnik, albo całe auto.


Niby tak, tylko pytanie czy jeśli dołożysz tyle co na uturbienie, to czy kupisz coś rozsądnie jeżdżącego (a nie 20 km mocniejszego) i w dobrym stanie. Obawiam się ze nie.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 21:43:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Ciekawe z tym uturbieniem i przekładkami... :):
Mieliśmy wcześniej ciekawą ale bezkonstruktywną dyskusję na temat 80sedan która miała byc pogromczynią autostrad a to za sprawą silnika 2,2T :P chyba jest za szbyka bo nawet o niej nic nie słychać :P

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 11:41:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
ale jezeli chodzi o przekladke od s2 to chyba trzeba odrazu z cala zawiecha,przeniesieniem napedyu sie bawic bo seryjne graty moga nie wytrzymac takich przeciazen...
a co do aktualnego stada kucy to chyba nie jest najgorzej bo cialem sie z kumpla crxem 130 konnym i szlismy rowno a jego o 200 kg lzejszy + 20 kg lzejszy driver ;) mysle ze moze trzymac jeszcze jakies 130-135....chyba ze we wloszech dostala jakiegos moda i siedzi znacxznie wiecej bo z tego co sie dowiadywalem to te crki ostro lykaja 2,3 audiki o kilka dlugosci a 2,3 ma zblizona moc....cos mi tu jakimis modami smierdzi....w dodatku autko na jakies 3000 km nie wzaielo grama oleju...wlasnie boje sie ze przy uturbieniu moze nie wytrzymac silnik i trzeba by sie bawic w kute tloki itp... a wtedy to juz naprawde kupe kasy i cierpliwosci idzie...chcialbym wyciagnac z mojego jakies 200-210 kucy czylki soft turbo nie za bardzo by mnie jaralo...
no nic ale to tylko zakusy narazie.................
aaaa jeszcze mam pytanko co do tego wtrysku-duzo to kasy i roboty przerobic na elektroniczny????????to cos moze zmienic na lepsze???

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 12:19:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Mozesz jeszcze kompresor (sprezarka mechaniczna) załozyc koszt kitu gotowego do montażu 15-25tys. Tylko, że tak jak mówisz trzeba sie wtedy zastanowic min nad kutymi tłokami co wytrzymaja nową temperaturke. pozatym fajnie by na klapie audi wyglądał znaczek 2.0 KOMPRESSOR :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 12:24:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
fajnie,fajnie tylko mam czysta klape to raz a dwa to taka kwota to dysponoiwalem przy zakupie audika a teraz chce wydac to co zostalo.......

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 12:38:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
Mam pytanie czy przy zakładaniu turbiny trzeba wymieniać też sterowniki silnika i co się modyfikuje w takim silniku :?:

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 15:24:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
http://www.mx.com.pl/Oferta/Nitro_nx/cennik.html za niedużą kaske nienajgorsze stadka koni oferują :peace: ogulnie luknij nie na ceny ale na opisy jak to działa , ciekaw jestem czy ktoś z klubowiczów ma coś takiego :?:

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 15:52:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
a moze wtrysk gazu w polaczeniu z wiekszymi wtryskiwaczami LPG i odpowiednim programem dalby jakies wymierne efekty?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 18:51:50 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
DAWIDG napisał(a):
Mam pytanie czy przy zakładaniu turbiny trzeba wymieniać też sterowniki silnika i co się modyfikuje w takim silniku :?:

jak wolisz zezbic i na nowo nazywac kable w instalacji , budowac od nowa wszystko , tworzyc i cudfowac to nic nie trzeba zmieniac .... wszystko da rade zrobic z tego co Ci zostanie ale po tej przerowbce efekt finalny nie bedzie mial nic wspolnego ze sprzertem z ktorewgo korzystales ... innymi slowy i na temat .... z gowna bata nie ukrecisz .... nie wiem jak chcesz sterowqac masa zupelnie nowych funkcji ktore sa w silniku turbodoladowanym , nie majac tego w sterowniku ani instalacji elektryczje silnika wolnossacego ... poza tym dywagacje na termat uturbiania sa raczej tylko teoretyczne ... o ile koszt uturbienia to jakies 10 kpln+ to przekladka silnika na dowolny moze zamknac sie w kwocie okolo 5000 pln .... poza tym robimy przekladke a nie kombinujemy z przerabianiem i dopasowywaniem na zasadzie rzezbienia ...a efekt i tak nieznany ... przekladajac wiemy ze to co zakladamy to sprwdzona konstrukcja ktora nie zawiedzie

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: