.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 20:29:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe B4 2.0 ABK] Zawieszenie Weitec 40/40 bedzie twarde?
PostNapisane: 20.gru.2006 21:51:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Witam zastanawiam sie nad kupieniem takiego zestawu ( i amory i sprezyny weiteca) 40/40 ale niewiem czy nie bedzie za twarde bo niechce robic z auta kompletnej taczki. I ile musialbym zaplacic za uzywany taki komplet? Bo zabardzo nie orietuje sie w temacie zawieszenia.

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 23:40:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
"twardo" to pojecie wzgledne,ale obstawiam, ze jak juz trafisz taki zestaw to stwierdzisz ze jest twardo :):
ceny? szukaj okazji na allegro albo zamow sobie nowki (cene znajdziesz na stronie producenta albo bez problemu wygoogluesz).

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 09:06:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Miałem weiteca z przodu 40 tył 60 powiem tak.Dało sie jezdzic.Cos pieknego w zakretach przy duzej predkosci ,trzyma sie ładnie ale jak masz odwiedzic np wrocek to zęby w kiere.
Proponuje autko opuscic 20mm mniej ,troszku zejdzie w doł i sie utwardzi ze nie bedzie miotac po zakretach a i komfort zostanie.
Moja decyzja co do gleby.Wiecej tak autka nie opuszcze jedynie 60/60,bo 40 to za duzo.
Tak to wyglada
Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 09:51:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Sądzę Robi, że miałeś 60/40, gdzie 60mm to obniżenie przodu, a 40mm to obniżenie tyłu. 60/60 to więcej niż 60/40 bo tył niżej siada. ;)

A 40/40 to będzie Ci się w miarę normalnie jeździło. Ja mam u siebie -35mm i jest za wysoko. Komfort nieznacznie ucierpiał, ale ja wciąż nie założyłem krótszych amortyzatorów.

Taczkę to będziesz miał dopiero na gwinicie. ;)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 10:45:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
sebolec napisał(a):
Sądzę Robi, że miałeś 60/40, gdzie 60mm to obniżenie przodu, a 40mm to obniżenie tyłu. 60/60 to więcej niż 60/40 bo tył niżej siada. ;)

A 40/40 to będzie Ci się w miarę normalnie jeździło. Ja mam u siebie -35mm i jest za wysoko. Komfort nieznacznie ucierpiał, ale ja wciąż nie założyłem krótszych amortyzatorów.

Taczkę to będziesz miał dopiero na gwinicie. ;)

Zgadzas sie sebole przod 60/40 troszku mnie sie walneło ;)
To niezle masz z ta gleba jak jeszzce za wysoko.Jak masz dobą zawieche to spoko ale jak zacznie ci sie wybijac zawiecha to bedzie juz gorzej

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 11:33:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Z tym, że za wysoko to jakoś tak mnie natchnęło, bowiem muszę zmienić amortyzatory i przy okazji zastanawiam się czy nie podmienić sprężyn, ewentualnie czy nie zaszaleć i nie poszukać jakiegoś gwintu w okazyjnej cenie.

Przez ostatni rok dużo jeździłem i przymierzałem się nawet do powrotu do serii, ale teraz poruszam się autem dużo mniej i w zasadzie już mi gleba nie doskwiera, a styl 60/40 w porównaniu do -35mm na obu osiach jest znacznie atrakcyjniejszy wizualnie.

Tu też uwaga dla marwinsa - licz się z tym, że jeśli zainwestujesz w 40/40 to po jakimś czasie poczujesz niedosyt, bo postawię obok Ciebie auto opuszczone 60/40 i Cię szlag tafi, że masz taki wóz drabiniasty. ;) Zastanów się więc, czy nie wziąć od razu 60/40. W Opolu drogi są nawet w miarę dobre. ;)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 12:48:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Ja jak swoje zrzuciłem na doł to bylem zachwycony i podjarany bo nie dosc ze slicznie wygladało to i sie ładnie drogi trzymało.a szczegolnie jak smigałem w karkonosze :D miod malina.
Kiedys pozyczyłem kumplowi w trase dokładnie karkonnosze audiczke bo jego była po remoncie na dotarciu.Jak wrócił to był pod wrazeniem zawieszenia.co najlepsze to było kiedys jego auto i stało na seryjnych.
Powiedział ze roznica kolosalna i dopiero teraz poczuł co te auto potrafi na kretych gorskich ulicach. :D .
Teraz szukam gleby do Vw T4 bo zakupiłem stalówki Mangelsa i jakos to musi wygladać.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 13:20:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Właśnie to jest sedno Robi. Moja w serii np. strasznie podnosiła przód przy dymamicznym przyspieszaniu. I tak ostatnio ostrzej startujac spod świateł, z bliźniaczym b4 obok, kiedy zobaczyłem jak mu się nos podnosi to śmiać mi się zachciało i przypomniałem sobie, że mnie na poczatku przygody z audi ta dolegliwość też mocno doskwierała. Teraz na progresywnych springach lata się o wiele, wiele lepiej. A spadku komfortu wcale tak mocno na tyłku nie odczuwam.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 17:47:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Mysle ze nawet jak postawiasz kolo mnie auto to bedzie to nic z polowka mojego kumpla ktory ja obnizyl o 10 cm, wiec przejmowac sie nie bede a mysle ze jak juz to 40/40 mi spokojnie wystarczy i nie bede sie martwil o seryjne amory bo amory tez chce weiteca.

Tylko niech ktos mi powie ile trzeba by dac za uzywke weiteca 40/40.

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 21:43:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Cały zestaw Weiteca springi i amory na ebay.de to wydatek rzędu 1400zł. Ale za nówkę. Nie wiem po ile można dostać używkę.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 21:45:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Trzeba pamiętać, że często jest tak, że jak sie obniży przód i tył o tyle samo mm to tył delikatnie niżej siedzi i wygląda to jakby się wiozło worek cementu tudzież zwłoki w bagażniku. Jak tak miałem u siebie przy 40/40, przy 60/40 jest o niebo lepiej. Dodatkowo moim zdaniem najlepiej kupować dedykowane zestawy do konkretnego modelu auta (springi+amory), bo to że Marwins masz Coupe 2.0 i kupisz springi od Coupe 2.0 (zakładając, że zdecydowałbyś się na używki) to nie masz żadnej pewności, że będą pasowały (musi być ten sam model, rok produkcji auta i silnik).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 21:56:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Combi napisał(a):
Trzeba pamiętać, że często jest tak, że jak sie obniży przód i tył o tyle samo mm to tył delikatnie niżej siedzi i wygląda to jakby się wiozło worek cementu tudzież zwłoki w bagażniku.


Z ust mi to Combi wyjąłeś. ;)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 22:30:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Wlasnie mam do kupienia z audi 80/coupe nie pamietam dokladnie wlasnie rok produkcji samochodu jest ten sam i silnik ten sam. A nie da sie jakos majac zestaw 40/40 lekko podniesc tylu albo obnizyc lekko przodu ? W jakis sposob ??

A jak np. sprawa wyglada przy sprezynach sportowych jak ma Sebolec -35 mm tez tyl siedzi troche bardziej od przodu ??

Combi: To ze tyl siedzi minimalnie nizej jest we wszystkich zawieszeniach sportowcyh 40/40 ??

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Ostatnio edytowano 21.gru.2006 22:57:30 przez marwins, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 22:46:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Ja mam z avanta i tył jest wyżej.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 23:06:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Nie no tył musi byc wyzej i to bez gadania.U mnie jak siadły 3 osoby z tyłu to robiło sie 60/60 tak to wygladało a na pusto to widac powyzej na fotkach.Ja z tego byłem bardzo zadowolony.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2006 13:34:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
marwins napisał(a):
Wlasnie mam do kupienia z audi 80/coupe nie pamietam dokladnie wlasnie rok produkcji samochodu jest ten sam i silnik ten sam. A nie da sie jakos majac zestaw 40/40 lekko podniesc tylu albo obnizyc lekko przodu ? W jakis sposob ??

A jak np. sprawa wyglada przy sprezynach sportowych jak ma Sebolec -35 mm tez tyl siedzi troche bardziej od przodu ??

Combi: To ze tyl siedzi minimalnie nizej jest we wszystkich zawieszeniach sportowcyh 40/40 ??


Nie wiem, czasem wychodzi równo, innym razem tył usiądzie bardziej (np. u mnie) albo mniej (np. u sebolca). Dlatego jeśli chcesz mieć pewność, że wszystko będzie ładnie wyglądało to weź 60/40, auto będzie delikatnie nurkowało przodem jak przy mocnym hamowaniu, ale to jest bardzo fajny efekt.

I do tego, tak jak słusznie zauważył Robi, kiedy będziesz chciał kogoś przewieżć z tyłu albo np. wozisz butlę z gazem to wtedy autko nadal będzie świetnie wyglądało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 18:39:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
sebolec napisał(a):
Tu też uwaga dla marwinsa - licz się z tym, że jeśli zainwestujesz w 40/40 to po jakimś czasie poczujesz niedosyt, bo postawię obok Ciebie auto opuszczone 60/40 i Cię szlag tafi, że masz taki wóz drabiniasty. ;) Zastanów się więc, czy nie wziąć od razu 60/40...


Mam -40mm przod/tyl i zaraz po zalozeniu do kolegi powiedzialem ze moglem sprezyny -60/-40 kupic. Moge smialo powiedziec ze czuje niedosyt wygladu calego przodu, gdzie mogl on byc bardziej obnizony bo w nadkolach jest jeszcze miejsce. Zawieszenie nie jest takie twarde jak najedziesz na chusteczke albo wyrzucony papierek na ulicy to nie poczujesz :zlosnik: Gorzej jest z komfortem przy pokonywaniu nierownosci poprzecznych typu tory kolejowe lub progi zwalniajace :|

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 20:16:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lut.2006 23:48:09
Posty: 420
Lokalizacja: Wrocław :)
hehe..jak dla mnie przod bedzie zle wygladal.. ja mam komplet na stanie do sprzedaży od swojego 2.0 abk WEITEC-a 60/40... przejechany ma okolo 12 tys. km... cena do uzgodnienia :)

_________________
- RS2 LOOK - AGAIN.... :)
- S4 325KM - project crush
- A6 2,5 Quattro - project sell
- AUDI B1 CULT - project sell
- A4 1.9 TDI QUATTRO - lazy car
- QSW 4.2 V8 - wiedz, że cos się dzieje...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 07:47:26 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Tak jak Młody pisze nie ryzykuj i kup 60/40.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 09:01:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kurde, co wy macie za zaiwechy że wam auto siada jak ludków zapakujecie ?? :):
Moja kupetka pozostaje praktycznie nie wzruszona, czy stoii sama , czy z kompletem osób na pokładzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: