.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.gru.2019 11:59:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2009 23:40:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2004 13:07:12
Posty: 3224
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Coupe turbo quattro
ooooooooo widze moje srebrne drzwi :):
błotnik juz zalozyles tez? ;)
odwiedze Cie jak bedzie to jezdzilo prosto ;)

_________________
Było 8 Audi i chyba nie będzie następnych..
obecnie:
Coupe quattro turbo 3B '91
Obrazek

podobno żyjemy w wolnym kraju więc moje ideologie i poglądy są tylko moje i nikogo nie zmuszam by je uznawał :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2009 06:56:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 924
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
rodzynek napisał(a):
Chyba muszę na tył wrzucić standardowe sprężyny - tył siedzi za nisko w stosunku do przodu (co dziwne, V8 na tym zestawie stała idealnie). Ponadto haczę podwoziem przy przejeżdżaniu przez bramę i później przez garba na wyjeździe z uliczki...


Ja tam bym się bał robić z niego "dostawczy". Ori sprężynki mogą być troszkę za wysokie. Może jakieś dystanse pod te sprężyny co masz teraz? Zmierz różnicę między przodem i tyłem i dodaj tyle pod tylnymi sprężynami.
/najwyraźniej avant jest troszku cięższy z tyłu albo nie wyjąłeś z bagażnika całego zestawu narzędzi ;)

Powodzenia!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2009 14:21:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 541
Lokalizacja: WG
samochód z tym silnikiem jest bardzo fajny. Lepiej wygląda jak tył stoi wyzej niz przód, ale czy seryjne sprężyny nie będą za miękkie :?: I jak to będzie sprawowac w czasie jazdy bo przednie sprężyny są pewnie twardsze.

Dystanse między sprężynami to według mnie zalatują druciarstwem :/

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2009 20:29:17 
użyszkodnik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5532
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Jak stał u mnie pod górkę to wyślałem że to właśnie przez to tak leży jak 2CV ale na fotkach rzeczywiście nie ciekawie to wygląda.
Wojtek może nivo napraw ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2009 20:34:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5164
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2
Mauzer napisał(a):
Jak stał u mnie pod górkę to wyślałem że to właśnie przez to tak leży jak 2CV ale na fotkach rzeczywiście nie ciekawie to wygląda.
Wojtek może nivo napraw ;)


Cóż, niva nie ma i nie było :D. Były za to tylko moje złudzenia...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2
200 20V Avant 2,2 - w trakcie reanimacji
A8 D2 4,2
Sharan 1,8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2009 22:29:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3748
Lokalizacja: za górami, za lasami
Mauzer napisał(a):
Wojtek może nivo napraw ;)

...albo z przodu i z tyłu załóż koła tej samej średnicy :D

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2009 00:04:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5164
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2
cygaro-avant napisał(a):
Mauzer napisał(a):
Wojtek może nivo napraw ;)

...albo z przodu i z tyłu załóż koła tej samej średnicy :D


E jak chwycę za te tylne uchwyty i dźwignę tą taczkę, to będzie stało jak należy :D


EDIT

Obrazek

Klikając na zdjęcie można trafić na minigalerię.

Założyłem z tyłu standardowe sprężyny i tył powędrował w górę o jakieś 3 cm. Stoi jak należy. Geometrii nadal nie mam, powodem luzy na wahaczach - właśnie się niwelują ;).

Nie działa mi obniżanie prawego lusterka na R i samoczynne otwieranie/zamykanie szybra po jednokrotnym naciśnięciu guzika.


Do końca jeszcze droga daleka, ale muszę podziękować:
- rodzinie - wiadomo, cierpliwość to najważniejsze narzędzie;
- Remkowi (i Sławkowi) ze Strumienia - jemu zawdzięczam część blacharską (i nie tylko);
- Kefirowi - tyle telefonów co on ścierpiał, to mało kto ;), dostawca części;
- Mauzerowi - kolejny konsultant i dostawca części;
- JuzkowiV8 - konsultant i dostawca części;
- Adamowi12 - dostawca częsci;
- weesky'emu - dostawca informacji i części;
- mentalowi - bez jego 1T skrzynia z V nadal by w niej siedziała ;);
- TO_JA - rady i wsparcie w ciężkich chwilach - bardzo przydatne :);
- WiesławAR - konsultacje i pomoce naukowe;
- społeczności AKP - za upartą wiarę, że się uda :D
- wszystkim pozostałym, o których nie pamiętałem w momencie pisania tego postu, wierzcie mi - to nie zła wola ;).

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2
200 20V Avant 2,2 - w trakcie reanimacji
A8 D2 4,2
Sharan 1,8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2009 14:54:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5164
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2
Dla nielubiących linków - całość na forum AKP ;):

W lipcu 2008 kupiłem to:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Dzień później dostał kółka, które już na niego czekały.

Obrazek
Obrazek

Kilka miesięcy później zagościł w moim ogrodzie dawca.
Obrazek
To ten po prawej. Ten z lewej czekał na kupca.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Jak widać na obrazkach - auto miało odpowiedni kolor tapicerki, fotele z odpowiednim napędem, skrzynię taką jaką chciałem. Motor też jak trzeba - 4,2 ABH.

Niebieska 200 znalazła nowego kupca w listopadzie, a pozostałe dwa sprzęty czekały na poprawę pogody, czyt. wiosnę.

W kwietniu 2009 ruszyły prace przy rozbiórce V8. A 200 przeszła lifting u blacharza:
Obrazek

Potem przyszedł czas na rozbiórkę, już taką poważniejszą robotę. Tu trwała przymiarka do wspawania wzmocnienia kielicha - mocowania rozpórki McPersonów.
Obrazek
Obrazek

Takich robótek było pełno. Nie do każdej mam zdjęcie, bo cała praca trwała by o co najmniej miesiąc dłużej.

Tu w każdym razie widać efekt wycięcia tunelu:
Obrazek
i różnica wymiarów tunelu z manuala i automatu:
Obrazek

Po spawaniu i zamastykowaniu auto wyglądało tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Malowanie:
Obrazek

i składanie:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Silnik siadł na swoje miejsce, co też nie obyło się bez pewnych problemów.
Obrazek

Montaż chłodnic wymagał pewnego pomysłu - albo przekładki całej przedniej ściany z V8, albo mocowanie ich do oryginału z 200. Wybrałem hybrydę - widać na zdjęciu ;)
Obrazek
Atrapa weszła, reflektory tym bardziej. Jedynie chłodnica klimy nie pozwala na zamocowanie przedniej belki bez modyfikacji.
Obrazek

Tymczasem środek coraz bardziej przypominał wnętrze dawcy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Aktualny stan, jeżdżący, prezentuje się tak:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Czy w wyglądzie coś się jeszcze w tym roku zmieni - wątpliwe. Teraz pozostaje ogarnięcie niedoróbek mechanicznych (zawieszenie, silnik itp) i elektrycznych (alarm i radio/głośniki). Reszta po zimie.

Tu w miarę świeże zdjęcie:
Obrazek

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2
200 20V Avant 2,2 - w trakcie reanimacji
A8 D2 4,2
Sharan 1,8T


Ostatnio edytowano 29.maja.2012 22:10:21 przez rodzynek, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2009 15:42:58 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6586
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: S3
Szacuneczek.
Ps. taki strupek, a swoje pojedzie :):

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2009 15:46:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6492
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Gratuluję, choć muszę uszczypnąć, że teraz po tych wszystkich przebudowach optycznie wygląda gorzej niż przed :P :P :P

Czekamy na finisz i fylmy z jazd :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2009 15:55:48 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9233
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
takie lego dla duzych chłopców... :peace:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2009 17:26:23 
Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 528
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Wielki szacunek za wytrwałość.

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2009 17:51:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 924
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Gratuluję tempa, na prawdę jak na taką przeróbkę i prace w wolnym czasie (którego każdy ma mało) to kilka miesięcy pracy a efekt powalający. :peace:

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2009 14:02:01 
Plus User

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2308
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Rodzynek , gatulcje za projekt i wykonanie a jeszcze wieksze za wytrwałosc :peace:

Projekt mega super fajny :peace: Mówisz 200 myslisz 20V a tu zonk :)

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2009 14:27:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4287
Lokalizacja: Wroclaw
extra robota, gratuluje samozaparcia :peace:

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2009 15:15:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 20:02:12
Posty: 167
Lokalizacja: Dębica
A silnik w dowód już wbiłeś ?

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2009 16:31:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5164
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2
Miki_rde napisał(a):
A silnik w dowód już wbiłeś ?


Auto "jeszcze nie jeździ", to po co wpis w dowód? ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2
200 20V Avant 2,2 - w trakcie reanimacji
A8 D2 4,2
Sharan 1,8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2009 16:40:07 
Plus User

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2308
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
A przypadkiem silnik nie jest czescia wymienna ????? Z tego co mi sie wydaje tylko w przypadku zmiany zasilania czyli z pb na on itp Lpg tez sie wbija i takie tam

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2009 16:53:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5164
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2
pawlo5 napisał(a):
A przypadkiem silnik nie jest czescia wymienna ????? Z tego co mi sie wydaje tylko w przypadku zmiany zasilania czyli z pb na on itp Lpg tez sie wbija i takie tam


Pod warunkiem, że pojemność i sposób zasilania nie ulegną zmianie. Zmiana z 2,0 benz. na 2,0 diesel wymusza zmianę wpisu, zmiana benz. 2,2 na benz. 4,2 wymusza zmianę wpisu.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2
200 20V Avant 2,2 - w trakcie reanimacji
A8 D2 4,2
Sharan 1,8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2009 18:21:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 924
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Ja tam bym był ostrożny, straszny korowód z silnikiem.
Rzecz w tym że jak wkładasz podobnej mocy to jest pestka, a jak sporo mocniejszy to zaczynają się schody bo rzeczoznawca nie chce napisać opinii że wszystko jest dostosowane: zawieszenie, hamulce, układ kierowniczy, napędowy i klops.
Braciszek też chciał legalizować Suzuki Smuraja 2.0 ale jak poszukał jak to dał spokój nie wie że ma silnik 2.0 myśli że to nadal poczciwe 1.3.

W twoim przypadku o tyle jest łatwiej że można wmówić rzeczoznawcy że całe podwozie jest ori z V8, a masa pojazdu podobna więc powinien się przychylić do potwierdzenia stanu.

Powodzenia!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: