.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.cze.2025 16:00:44

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a4 b5] świeci tem.wody na czerwono na głównym kom.
PostNapisane: 30.sty.2011 22:05:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2010 11:16:22
Posty: 11
Lokalizacja: kraków
odpalam auto i pika 3 razy i nie gaśnie płyn jest silnik 1.9 tdi afn 1997 czy tylko czujnik czy coś więcej

_________________
laszczyk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2011 22:32:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 23:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Moze czujnik , moze zegar , moze instalacja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2011 23:18:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 20:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Obstawiam zwarty włacznik bimetaliczny w czujniku.
Popukaj w niego delikatnie (...a potem mocniej.....), może zmieni zeznania.

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2011 12:08:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2010 11:16:22
Posty: 11
Lokalizacja: kraków
tylko gdzie on jest

_________________
laszczyk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b5] świeci tem.wody na czerwono na głównym kom.
PostNapisane: 31.sty.2011 12:16:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
waldek kraków audi a4 napisał(a):
odpalam auto i pika 3 razy i nie gaśnie płyn jest silnik 1.9 tdi afn 1997 czy tylko czujnik czy coś więcej

Na początku sprawdź poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym , który umieszczony jest w okolicach lewego koła w komorze silnika.
Jego poziom na zimnym silniku powinien znajdować się powyżej linii - wytłoczenia na obwodzie zbiorniczka.

Kolejna sprawa to sprawdzenie złącza znajdującego się na dole czujnika poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym - często przewody po prostu "gniją" - zwłaszcza w autach eksploatowanych w Skandynawii.
To jest obwód typu NC - zwarcie pinów w złączu musi wyłączyć komunikat na FIS`ie - jeśli tak się nie stanie, trzeba będzie wyjąć zegary o obejrzeć środkowe złącze na FIS`ie - być może jest źle zapięte lub przewody są pourywane (fachury od cofania liczników nie zawsze wiedzą że nie trzeba go wyrywać aby skorygować przebieg :( )

Na koniec jeśli sprawdzisz to co napisałem wcześniej i okaże się że instalacja i zegary są sprawne - pozostanie sam czujnik ,który w takiej sytuacji kwalifikuje się do wymiany.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2011 13:10:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2010 11:16:22
Posty: 11
Lokalizacja: kraków
wiem że płyn jest ide zobaczyć te kablei końcówki,a wieczorem i tak przyjedzie kolega z komuterem i do tego elektryk to powinno się wszystko wyjaśnić ale i tak dzięki zgóry,własnie go sprzedaje i odrazu byłyby pewnie pytania.....chociaż mi go bardzo żal

_________________
laszczyk


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: