waldek kraków audi a4 napisał(a):
odpalam auto i pika 3 razy i nie gaśnie płyn jest silnik 1.9 tdi afn 1997 czy tylko czujnik czy coś więcej
Na początku sprawdź poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym , który umieszczony jest w okolicach lewego koła w komorze silnika.
Jego poziom na zimnym silniku powinien znajdować się powyżej linii - wytłoczenia na obwodzie zbiorniczka.
Kolejna sprawa to sprawdzenie złącza znajdującego się na dole czujnika poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym - często przewody po prostu "gniją" - zwłaszcza w autach eksploatowanych w Skandynawii.
To jest obwód typu NC - zwarcie pinów w złączu musi wyłączyć komunikat na FIS`ie - jeśli tak się nie stanie, trzeba będzie wyjąć zegary o obejrzeć środkowe złącze na FIS`ie - być może jest źle zapięte lub przewody są pourywane (fachury od cofania liczników nie zawsze wiedzą że nie trzeba go wyrywać aby skorygować przebieg

)
Na koniec jeśli sprawdzisz to co napisałem wcześniej i okaże się że instalacja i zegary są sprawne - pozostanie sam czujnik ,który w takiej sytuacji kwalifikuje się do wymiany.