|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| matrixs |
|
||||
Dołączył(a): 19.wrz.2006 23:26:47 Posty: 475 Lokalizacja: Łuków |
|
||||
| Góra | |
||||
| RESO |
|
||||
Dołączył(a): 21.sty.2006 17:34:31 Posty: 1015 Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3 |
|
||||
| Góra | |
||||
| jmm |
|
||||
Dołączył(a): 11.wrz.2003 21:02:10 Posty: 6695 Lokalizacja: Włocławek Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L |
|
||||
| Góra | |
||||
| matrixs |
|
||||
Dołączył(a): 19.wrz.2006 23:26:47 Posty: 475 Lokalizacja: Łuków |
|
||||
| Góra | |
||||
| RESO |
|
||||
Dołączył(a): 21.sty.2006 17:34:31 Posty: 1015 Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3 |
|
||||
| Góra | |
||||




. Więc nabite jeszcze raz, czekamy nasłuchujemy syczenia i nic nie słychać. No nabite 10 atmosfe a po 5 minutach 9,5 atm. Coś za sybko spi....uceka
Gdzie mogę szukać nieszczelnośći? Patrzyłem na przewdy wyglądają ok, smarowałem ludwikim gdzie mogłem
I nic nie widać. A wy jak sądzice? Ddam że jest u mnie r134. Pewnie szkop zmienił.



