|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| arczi10 |
|
|||
Dołączył(a): 05.gru.2006 23:20:55 Posty: 71 |
|
|||
| Góra | |
|||
| arczi10 |
|
|||
Dołączył(a): 05.gru.2006 23:20:55 Posty: 71 |
|
|||
| Góra | |
|||
| maxx28 |
|
|||
Dołączył(a): 30.kwi.2007 18:09:16 Posty: 62 Lokalizacja: Wieluń |
|
|||
| Góra | |
|||
| olo_gsm |
|
|||
Dołączył(a): 06.sty.2006 20:28:03 Posty: 306 Lokalizacja: Włocławek |
|
|||
| Góra | |
|||
| maxx28 |
|
|||
Dołączył(a): 30.kwi.2007 18:09:16 Posty: 62 Lokalizacja: Wieluń |
|
|||
| Góra | |
|||
| olo_gsm |
|
|||
Dołączył(a): 06.sty.2006 20:28:03 Posty: 306 Lokalizacja: Włocławek |
|
|||
| Góra | |
|||
| maxx28 |
|
|||
Dołączył(a): 30.kwi.2007 18:09:16 Posty: 62 Lokalizacja: Wieluń |
|
|||
| Góra | |
|||
| krzyniek |
|
||||
Dołączył(a): 30.sty.2007 23:18:04 Posty: 739 Lokalizacja: k/Garwolina |
|
||||
| Góra | |
||||
| olo_gsm |
|
|||
Dołączył(a): 06.sty.2006 20:28:03 Posty: 306 Lokalizacja: Włocławek |
|
|||
| Góra | |
|||
| olo_gsm |
|
|||
Dołączył(a): 06.sty.2006 20:28:03 Posty: 306 Lokalizacja: Włocławek |
|
|||
| Góra | |
|||
| maxx28 |
|
|||
Dołączył(a): 30.kwi.2007 18:09:16 Posty: 62 Lokalizacja: Wieluń |
|
|||
| Góra | |
|||
| olo_gsm |
|
|||
Dołączył(a): 06.sty.2006 20:28:03 Posty: 306 Lokalizacja: Włocławek |
|
|||
| Góra | |
|||




po prostu sterownik szyb nie dostawał informacji plusem po kluczyku że jest włączony zapłon i należy uruchomić układ który podtrzymuje napięcie zasilania szyb przez kilka minut po wyłączeniu zapłonu. z tym że jeżeli wali Ci bezpiecznik od lampek do czytania to już w sumie nie jestem pewny. to jest raczej + na stałe... sprawdź w takim razie czy żarówka w którejś lampce przy strzale nie wyskoczyła z gniazda i nie robi zwarcia. w najgorszym wypadku rozbierasz skrzynkę bezpieczników, szukasz kabla wychodzącego od bezpiecznika 14 i po kolorze jedziesz po instalacji i jeżeli znajdziesz jakieś rozgałęzienie tego przewodu rozcinasz na poszczególne obwody i sprawdzasz który z przewodów ma zwarcie do masy. znacznie zawęzi to krąg poszukiwań...