Dred napisał(a):
Piotruś mam tylko jedno ALE do Twojej wypowiedzi w Polsce nie ma "dobrej woli producenta(Audi) "
Dred - o jakości PL-ASO wspomniałem tylko i wyłącznie po to, żeby "psychicznie" przygotować naszego Kolegę na to co realnie go czeka - już po zakupie auta.
Nie było moim celem podejmowanie jakiejkolwiek polemiki z Tobą, bo jest dla mnie logiczne, że "musisz" bronić swojego chlebodawcy

. No ale skoro zareagowałeś na moje słowa, to śpieszę Cię poinformować ... że "dobra wola" (cynizm tego określenia doprowadza mnie do szału

) chyba jednak funkcjonuje

, skoro korzystałem z niej osobiście. I to dosyć dawno, bo na początku roku 2004 (dotyczyło Passata 2.5TDi 4motion 02').
Dred napisał(a):
w PL ludzie strasznie narzekają na serwisy i jeśli ta opinia się nie zmieni to Audi nie wprowadzi w PL dobrej woli.
Nooo nieeee. Tu już chyba przesadziłeś

?????
Według mnie powinno być zuuuupełłłnie na odwrót ale z tego co oznajmiłeś powyżej

widać PL-AUDI nie zauważyło, że komuna skończyła się w 1990 roku (teoretycznie...).
Dred napisał(a):
Po drugie gwarancja mobilności obowiązuje auta zakupione w PL a nei sprowadzane ( to jakby kolega chciał kupić auto z poza PL )
Być może tak by chcieli w Poznaniu i być może tak wam (pracownikom) mówią (?). Ja jakoś nie znajduję w stosownej "instrukcji" żadnego punktu, ż którego wynikałoby ograniczenie terytorialne tego odpłatnego produktu... . Nie pamiętam większych problemów z realizacją Mobility w przypadku samochodów obcokrajowców, które uległy awariom w PL (oczywiście mam na myśli awarie / zdarzenia objęte "pakietem").
Znam też ciekawy przypadek - nie związany coprawda z Mobility ale z rękojmią, której nie sposób wyegzekwować od PL-ASO. Dostrzegam jednak analogię polegającą na tym, że gdyby Mobility nie obowiązywało samochodów spoza polskiej sieci, to byłoby to naruszeniem warunków wynikających z certyfikatu ISO ... .
Zresztą - nawet gdyby Mobility była ograniczona terytorialnie, to zgodnie z tym co napisałem w innym miejscu - pod warunkiem zapłaty kilkuset EUR (>400EUR) raz na 3 lata - można kontynuować gwarancję w DE ... . Generalnie - same sprzeczności

.
Dred napisał(a):
po za tym nie obwiniajmy ASO za rozpatrywanie gwarancji , bo to nie one ponoszą koszta tylko KT

i tam jest zasada aby jak najwięcej zarobić i jak najmniej wydać czyli zazwyczaj jest odrzucona gwarancja jak jest taka możliwość

Nic dodać, nic ująć - dokładnie w tym miejscu "pies został pogrzebany"

... . "Świetna" pointa oraz perfekcyjne potwierdzenie tego, co napisałem w poprzednim "poście"

.