.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.sie.2025 05:52:26

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2005 21:03:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
MaksyM napisał(a):
To złudzenie optyczne ja w moim C3 2.3 jak miałem normalny licznik czyli do 220 to 120 miałem na najwyższej pozycji wiec jak jechałem 100-120 to automatycznie było to zauwazalne na liczniku , wskazówka była pionowo. Natomiast teraz kiedy mam licznik od audi 200 2.2 20V wyskalowany do 280 to wszystko dziala i pokazuje normalnie (chyba ze wzgledu na to ze oba silniki sa 5 cylindrowe) tylko ze jak jade 100-120 to wskazówka jeszcze ma dużo do pionu i wydaje mi sie ze jade powoli bo sie przyzwyczaiłem ze zawsze była pionowo- wiec teraz jeżdże 140 ;-)

mam zegary do 260 km/h ale 100 km/h jest rowno w polowie u gory ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2005 22:53:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 00:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
Przełącznika nie zauważyłem, jest tylko do ustawienia checka i komputera pokładowego oraz do wersji językowej więcej przełączników nie mam, zegary mam od S2 i są bardzo ładne, przyzwyczaiłem się do nich i z nimi dalej chce jeździć :) Pozatym wygląd - inaczej się prezentują białe zegary z czerwonym krwistym podświetleniem, a inaczej czarne :). Myślę że problem rozwiąże jak tylko przekopie tony dokumentacji jakie wyszukiwałem przez tydziń w necie no i oczywiście jeśli kumpel będzie miał czas ślęczeć ze mną w schematach :).
Nic to, jeśli Bilowi udało się wrzucić od A do B - Gratulacje, mi wcześniej czy później uda się uruchomić S2 w B wszystko tak jak trzeba. Dodatkowe zegary już działają i nie było z nimi większego problemu, autocheck na ukończeniu (narazie działa więcej jak połowa - szukam pompki do spryskiwacza z wyjściem na auto, temperatura i paliwo już działają, kontrolka hamulca też, zostały spryskiwacz, oświetlenie i brzęczyk), obrotomierz wagiem podobno się da ustawić, a prędkościomierz najprawdopodobniej ma w kostce inny nr pinu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2005 18:31:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lis.2003 18:19:54
Posty: 181
Lokalizacja: Bełchatów
Auto: Audi A6 3.0TDi quattro , Audi 200 Canada
mały czepiasz się bezpodstawnie. Ludzie zazwyczaj wymieniaja dlatego ze im sie psuje albo w przypadku C3 i C4 bo nie maja dodatkowych zegraków, a chca mieć. A to ze akurat mi sie trafil do 280 a nie np 260 to juz przypadek.

Pozdrawiam.

_________________
Audi Maniacy Łączcie Się...!

Audi A6 3.0 TDi quattro 4F - v. individual, first model
Audi 200 2.2T MC AT - v. Canada
Audi 100 2.3 NF - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2005 18:47:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29
Posty: 10371
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
MaksyM napisał(a):
mały czepiasz się bezpodstawnie. Ludzie zazwyczaj wymieniaja dlatego ze im sie psuje albo w przypadku C3 i C4 bo nie maja dodatkowych zegraków, a chca mieć. A to ze akurat mi sie trafil do 280 a nie np 260 to juz przypadek.

Pozdrawiam.
Ja sie nie czepiam tylko po co 280 jak 200 nie bardzo da rade? A co do tematu pompki spryskiwacza ze wskazaniem to nie ma czegoś takiego, w zbiorniku masz dodatkowy pływak.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2005 23:37:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2004 15:25:57
Posty: 44
Lokalizacja: mazury
Wracając do tematu 2.0 i zegar 260km/h. To pewnie będzie zegar z coupe b3 2.0. One mają na szafie 260 i 4 cylindry. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 00:38:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 17:09:29
Posty: 367
mały v8 napisał(a):
A co do tematu pompki spryskiwacza ze wskazaniem to nie ma czegoś takiego, w zbiorniku masz dodatkowy pływak.


Mylisz sie jednak jest tak jak japer mowi- osobiscie wyjalem taka pompke z poprzedniego b4 jak sie zatarl silniczek. Pompka spryskiwacza z wyjsciem na chcecka kosztuje 250 zl bez 25 zl :). Mam taka uszkodzona z wyjsciem - moge tanio sprzedac (moze ktos zregeneruje)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 12:41:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2005 13:41:29
Posty: 9
Lokalizacja: Ostrołęka
Jak to nie było 4 cylindrówki z licznikiem 260km!!!!!!!! była Audi Coupe 2.0 (ABK) w 92 roku miały przez pewien czas montowane liczniki 260km/h jestem prawie pewien bo już trzy takie widziałem i sam taka mam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.0 i zegar 260km/h?
PostNapisane: 01.mar.2005 19:02:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2004 21:00:10
Posty: 189
Lokalizacja: Kraków
rave2002 napisał(a):
witam!
mam pytanie czy są takie wersje z silnikiem 2.0 ale na blacie mają 260km/h? (kupilem licznik z obrotomierzem a sprzedajace zapewnia ze to z z 4-cilyndrowej niuni - czy to prawda?).

PS.
Chodzi mi o Audi B3 :)



Sport Edition to wersja B3 z takim licznikiem.

_________________
Obrazek
2.0 16V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2005 12:44:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 00:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
bozz prześlij mi zdjęcie tej pompki - może da się zrezać z dwóch jedną :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2005 12:26:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 13:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
Ja mam w 6A i tez 260 i nic zmieniane nie bylo wiec nie zgodze sie z toba Bilu co do tych predkosciomierzy....

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Ostatnio edytowano 26.lip.2005 11:35:12 przez Cysztof, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 09:37:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Cysztof napisał(a):
Ja mam w ACE tez 260 i nic zmieniane nie bylo wiec nie zgodze sie z toba Bilu co do tych predkosciomierzy....

a z czym nie zgadzasz sie dokladnie?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2005 09:42:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 06:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
Mam Cupetke z 90r 2.0 i tez jest do 260 :)

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2005 12:02:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 00:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
Zegary z S2 działają w B4 - całość zegarów działa poprawnie (problem tkwił nie w podłączeniu i pinach ale w uwalonej ścieżce na płycie, tak więc zegary od S2 można przełożyć bez najmniejszego problemu, trzeba zwrócić tylko uwagę jak ustawiona jest obecna wersja silnikowa chodzi o ilość cylindrów 4/5/6 i ustawić na swój), autocheck działa w 80% - mały problem z częściami, jak ktoś ma popkę spryskiwacza z wyjściem na AC niechaj da znać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 18:03:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 12:03:43
Posty: 63
Lokalizacja: Chojna -> Zachodniopomorskie
Auto: S4 2,7 biturbo 2001
a jak mozna odroznic liczniki od V-ek tylko na nie patrzac?bo moge tanio dostac od audi coupe '91 260 km/h i obrot 7500 od 6000 na czerwono.
koles nie wie na jakim silniku smigaly a ja chce je do R4 wlozyc wiec nieche brac niebedac pewnym.

_________________
Audi B4 2.0 ABT '94 Color Edition < sprzedane Audi A4 1.8 ADR '95 < sprzedane Audi A4 2.8 V6 QUATTRO < sprzedane
Audi Audi S4 B5 Quattro '01 Jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 18:06:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 20:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
razk napisał(a):
a jak mozna odroznic liczniki od V-ek tylko na nie patrzac?bo moge tanio dostac od audi coupe '91 260 km/h i obrot 7500 od 6000 na czerwono.
koles nie wie na jakim silniku smigaly a ja chce je do R4 wlozyc wiec nieche brac niebedac pewnym.


a jaką ma płytkę kodową?? Podaj numer seryjny.

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 18:12:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 12:03:43
Posty: 63
Lokalizacja: Chojna -> Zachodniopomorskie
Auto: S4 2,7 biturbo 2001
w tym wlasnie problem bo koles dwie foty mi przyslal przud i tyl i ne widac tego.

rozumiem wiec ze oprucz numeru seryjnego roznic nie ma?

_________________
Audi B4 2.0 ABT '94 Color Edition < sprzedane Audi A4 1.8 ADR '95 < sprzedane Audi A4 2.8 V6 QUATTRO < sprzedane
Audi Audi S4 B5 Quattro '01 Jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 18:16:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 20:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
razk napisał(a):
w tym wlasnie problem bo koles dwie foty mi przyslal przud i tyl i ne widac tego.

rozumiem wiec ze oprucz numeru seryjnego roznic nie ma?


ja mowie o numerze seryjnym plytki kodowej nie licznika. z tego co pamietam to jest z lewej strony z tyłu licznika

Podeslij mi foty na email: kubus5429@tlen.pl

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 18:30:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 12:03:43
Posty: 63
Lokalizacja: Chojna -> Zachodniopomorskie
Auto: S4 2,7 biturbo 2001
zdjecie poszlo na maila

_________________
Audi B4 2.0 ABT '94 Color Edition < sprzedane Audi A4 1.8 ADR '95 < sprzedane Audi A4 2.8 V6 QUATTRO < sprzedane
Audi Audi S4 B5 Quattro '01 Jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 18:53:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 20:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
Tu jest odpowiedz na twoje pytanie.
jasper napisał(a):
.... trzeba zwrócić tylko uwagę jak ustawiona jest obecna wersja silnikowa chodzi o ilość cylindrów 4/5/6 i ustawić na swój

Mysle ze nie powiniennes miec problemu z podmianą budzików.
Nie ma na tym zdjeciu płytki kodowej (czy w B3/B4 byla tak plytka??) wiec moim zdaniem ilość cylindrów ustawia sie switchem na górze licznika.

jezeli sie myle to prosze mnie poprawić

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron