ADAM 12 napisał(a):
wg mojej wiedzy niewykonalne ze względu na inne kielichy mocujące sprężyne.
Słuszna uwaga (tzn. górne kielichy są takie same ale podstawa sprężyny w amorku jest inna) i dlatego odradzałem Lonnyy-iemu "zabawę" .
Doczytałem teraz w Etce, że ta podstawa jest niby wymienna ale jakoś nie widzę tego w realizacji praktycznej... .
Lonnyy napisał(a):
Tutaj pnoc jest kompletne oryginalne sportowe zawieszenie, wyciagniete z A6 przed liftem.
Co do cyfr na amorkach, to oprocz tych, ktore podalem wyzej:
Amortyzatory sa Boge, oznaczenia:
1. Przod: 4BO 412 031,
2. Tył: 4BO 513 031,
To na koncu jest cyfra Q
Lonnyy - ETKA mówi, że te amory pochodzą z benzyniaka (ACK, AGA, ALG) i tylko z jednego diesla ... AFN z automatem ... .
Ten "zestaw" nie jest dla Ciebie, zarówno z powodów wspomnianych przez Adama jak i wskazanych przez ETKĘ ... .
Moja rada - szukaj "czegoś gotowego" z modelu poliftingowego (nie ma już problemów z dopasowaniem góra/dół) lub poproś Adama12 żeby wymyślił coś korzystnego cenowo i wzorowego jakościowo jednocześnie ...

.