jak zawsze polecam 2.8 V6 AAH + sekwencja

w moim przypadku spalanie LPG (w pięciu autach które miałem z tym silnikiem) oscylowało średnio w okolicach 11-13 l/100 km. Spokojna trasa ok.11, z częstym przypieszaniem i rozwijaniem prędkości ok.13l, miasto ok.14-15 l, chyba że non stop korki, wtedy wiadomo że więcej (ale u mnie 15 nigdy nie przekroczyło).
Koszt rozrządu (pasek Gates lub Conti, rolki prowadząca i napinająca SKF, pompa wody SKF) jak dla dla mnie (czyt.po zniżkach) - 400zł, opcjonalnie termostat,
filtr oleju (ori) - 20zł,
filtr powietrza 20zł,
świece NGK x 6 ok.120zł,
wahacze przód 100-200zł (w zależności od producenta),
guma na przegub - ok.25zł
klocki przód - 100-200zł,
tarcze hamulcowe przód - 70zł za szt.
tarcze hamulcowe tył - 50zł za szt.
co jeszcze potrzebujecie wiedzieć
miałem również 2 sztuki C4 z silnikiem 2.3 AAR. Powiem tak, jak sam zakładasz gaz w dobrym zakładzie, wiesz kto to robi i co zakłada, silnik chodzi bezproblemowo na Pb to nie ma obaw. W innych przypadkach zdecydowanie odradzam. Problemy z biegiem jałowym, ustawieniem przepustnicy i obrotów itp. Dużo czasu minie i nerwów zanim będzie to śmigać bez problemu... spalanie również nie zachwyca. U mnie paliły tyle co 2.8, często nawet więcej....