.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2025 19:08:49

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wykres z hamowni, proszę o rady i wskazówki
PostNapisane: 11.wrz.2008 13:37:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 12:38:09
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Witam forumowiczów

Obrazek

S3 2001 AMK

Jak widac, wykres słabiutki i w związku z tym proszę o opinie i wskazówki czego się czepiac , aby moc oscylowała w granicach 250KM , moment powiedzmy 350Nm...

Kilka podpowiedzi : auto było hamowane na 1 osi ;( z braku hamowni 4x4 w Poznaniu ) z checkiem wynikającym z błędów 2 sondy ( brak kata , z katem było to samo ) ; założony blow off pro perfekta ( juz niedługo spowrotem DV ) ; paliwo Verva 98 ; swiece wymienione na NGK , przepływka tez na ori bosh, sondy obydwie wymienione na ori bosh.

Bedę wdzięczny za pomoc i komentarze

Pozdrawiam

_________________
Power is nothing without control...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2008 13:47:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
witaj,

po pierwsze S3 przecież ma 210 KM to masz serię.
aaa teraz doczytałem, czipa masz. Jaki czip i ile powinien mieć? Jakie błędy wywala komputer?


po drugie ;)
zmniejsz obrazek i przeczytaj regulamin ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2008 14:18:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 12:38:09
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

chip na circa 250KM

_________________
Power is nothing without control...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2008 14:35:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
musisz zlogować grupy, wtedy można coś powiedzieć...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2008 14:44:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 12:38:09
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Które grupy ?

4ka do odcinki ?

_________________
Power is nothing without control...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2008 14:53:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
może być i trójka.
nie pamiętam jak wyglądają grupy w 1.8T , ale przede wszystkim tam gdzie przepływomierz, sondy lambda, doładowanie, ... najlepiej wszystkie ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2008 22:38:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 12:38:09
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Logi z VAG`a 3.11 które zapisuje , wyglądają w Excel`u jak jakas bonanza, nazwa i wartosci , wszystko obok siebie w takim bajzlu, ze nie wiadomo nawet jak to poukładac w słupki...

:(

_________________
Power is nothing without control...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2008 01:05:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
źle to robisz, trzeba nieco inaczej zaimportować do excela.... podpowiem, że trzeba ustawić tabulację jako wyróżnik nowej komórki... chyba to tabulacja byla...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2008 21:38:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 12:38:09
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Blow Off ProPerfekt`a wymieniony na ori DV..

Zobaczymy, czy coś to realnie da poza płynniejszą jazdą...

_________________
Power is nothing without control...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: