.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.sie.2025 23:25:22

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: pierścienie czy głowica ????
PostNapisane: 01.kwi.2005 13:41:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sty.2005 00:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
Moja niunia jest troche dziwna, mianowicia wszystko jest OK (moc, zapalanie nawet przy -25, spalanie, kopcenie jedynie przy obrotach powyżej 3,5 tys.) natomiast niemiłosiernie wciąga mi olej. Mechanicy mówią że przydałaby sie naprawa składająca sie z splanowania głowicy oraz wymiana pierścieni, koszt max 1,5tys.
Co myslicie i za co jeszcze sie zabrać przy okazji takiej naprawy i na jakich podzespołach nieoszczędzać kasiorki (chodzi o uszczelki-jakiej firm itp.)????
pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2005 13:47:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 09:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Napisz jaki silniczek i ile Ci wciąga, bo Twoje informacje są niewystarczające...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2005 13:57:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sty.2005 00:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
silnik 1.6 TD z intercoolerem 80KM (ile mu pozostało to nie wiem) a co do Vmax to jeszcze nie sprawdzałem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2005 14:02:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sty.2005 00:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
oleju wciaga ok. 0,5L na 1tys, a czasem chyba nawet więcej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2005 14:36:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jesli stara sieczkarnia odpala dobrze przy -25 to zacząłbym od sprawdzenia stanu odmy olejowej i ew wymiany (koszty umiarkowane) a później dobierałbym się do pierścieni.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2005 15:33:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sty.2005 00:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
Czyli głównym wyznacznikiem stanu silnika jest spsób jego odpalania w zimie ???????????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2005 00:08:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2004 00:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
baskecior napisał(a):
Jesli stara sieczkarnia odpala dobrze przy -25 to zacząłbym od sprawdzenia stanu odmy olejowej i ew wymiany (koszty umiarkowane) a później dobierałbym się do pierścieni.


Takie ilości oleju wciąga też suszarka na wykończeniu (sprawdzić nadmierną obecność oleju w przewodach gumowych turbiny).
Jeśli dobrze odpala (na wszystkie naraz) w zimie to raczej kompresja na cylindrach jest w normie.

ale jeśli pierścienie i głowica są na wykończeniu warto silnikowi zrobić taki remont jak sugeruje mechanik (nie samo planowanie ;-), kompletna głowica, pierścienie, końcówki wtrysków).
Reszta (ukł. korbowy, tłoki ,panewki pompa,) jest niezniszczalna.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: