Stamlej napisał(a):
Ja zman 3 takie miejsca:
-SSerwis
-Piotr
- no i ja też bym mógł
Hallo
.
Sławek - ja sobie pomyślałem, że powinniśmy namawiać Maćka żeby zrobił to samodzielnie, bo z taką pierdołą szkoda proponować mu wycieczkę przez pół Polski ... .
No sam pomyśl - teraz walnął jeden głupi czujnik, więc prawem Murphie'go ... jutro może walnąć kolejny. Albo zabraknie prądu w instalacji i sterownik też może (choć nie musi) zgubić pamięć ... . I wtedy co - Maciek znowu będzie gonił setki kilometrów ?? Eeee ...
.
A tak - jeśli raz nauczymy Maćka tej prostej w sumie czynności - będzie miał jak znalazł na cały okres eksploatacji Allroad'a
.
Maćku - co myślisz o moim pomyśle ?
Osobiście deklaruję Ci pełna gotowość (a nie wątpię, że Stamlej też
) - żeby w ciągu kilkunastominutowej rozmowy telefonicznej w bardzo prostym języku wyjaśnić całość procedury. Jeżeli reflektujesz ale masz jakieś obawy - nie widzę żadnych przeszkód żeby całe "how to" objaśnić Twojemu zaufanemu mechanikowi ...
.
Dokładnie taka sama deklaracja dotyczy naturalnie WSZYSTKICH innych ZAREJESTROWANYCH userów naszego forum, a przeciwny jestem tylko temu, żeby udzielać tych instrukcji w dziale ogólnym.
To dlatego, że wiem doskonale jak wielu
zupełnie obcych druciarzy odwiedza AKP celem zdobycia cennych informacji - a potem trzepie na tym niezłą kasę ... .
No to jak Macieju ? Nie lękaj się, bo świat należy do odważnych, a programowanie zawieszenia to jedna z łatwiejszych czynności w naszych niuniach.
Całkiem serio ...
Naturalnie - jeżeli mimo wszystko wolisz śmigać kilkaset kilosów, to rekomendacje Stamleja dotyczące SSERWISu, jego samego czy mojej skromniutkiej osoby - uważam za równie dobry pomysł - lecz zdecydowanie bardziej kłopotliwy dla Ciebie ... .
Daj tylko sygnał, ze chcesz - a natychmiast wysyłam Ci mój numer na PW. Stamlej na pewno też
... .