Heniekwit, dzieki za posta, z pompą nie ma aktualnie problemu, pozostał problem ELEKTRYCZNY w układzie podciśnienia,
Meszrum,
miałeś duzo racji - 
1.napięcia w zdrowym AFB z D2 na wtyczkach wszystkie ~13.5V
2.kuca elektryka tzn dogrzebałem się z kumplem w ECU do bezpiecznika płytkowego takiego jak te w skrzynce z bezpiecznikami (ten duży typ), 15A który był spalony
i tu uwaga, po wymianie błędy zniknęły, zawory zaczęły działać, wróciło sterowanie turbo, wszystko na N, po ruszeniu bezpiecznik się zjarał w sekundzie, wymiana na następny - dokładnie to samo.
co robić, jakieś pomysły macie???
aż się prosi o dobrego elektronika/elektryka tylko gdzie taki jest w Krakowie...
czy mógł paść jakiś przekaźnik, czy to efekt zwarcia/przebicia??
co ciekawe, na zjaranym bezpieczniku napięcia są, tylko niewłasciwe (5,9; 0,27 i 6 V)
bezradność, brak koncepcji.... 
p.s. ma ktoś schematy elektryczne do tego układu i ECU?
do elektromechanika-partacza az strach jechać, jak zjara ECU to koniec będzie, jeszcze powie że to moja usterka...
zastanawia mnie przekaźnik czarny, obok tego bezpiecznika w puszce ECU, opisany nr 219, co to jest, za co odpowiada?