mroova81 napisał(a):
Zauważyłem też, że po lifcie znikły też te kratki z kontrolkami pod FIS'em i pojawił się kolejny wyświetlacz(?).
I podświetlenia nie żarówkami a ledowe.
mroova81 napisał(a):
No i ktos już pisał wcześniej, że przed liftem były już kolorowe fisy, ale jeszcze jakieś inne, są jakieś fotki na poparcie tej tezy?
To zależy co rozumieć przez "kolorowe". Przed liftem komunikaty były czerwone i żółte, po lifcie wyświetlacz miał więcej kolorów.
mroova81 napisał(a):
Kolejna sprawa taka, że gdzieś czytałem, że po lifcie jest inne - prostsze dojście do rozrządu, prawda to? 
Bo ja wiem, czy prostsze ? Ponoć jakoś się da bez zrzucania przodu, ale nie ma to IMHO sensu.
mroova81 napisał(a):
Zmiana silników z 32V na 40V nastąpiła również dokładnie jak inne zmiany, czy można dostać 40V przed liftem, lub 32V po? Poza tym te 32V/40V to dotyczyło tylko 4.2, czy 3.7 również łapie się na tą zmianę góry? 
03.94 - 11.98  	 	220  	 	299  	 	4172  	 	ABZ, AKG
11.98 - 09.02  	 	228  	 	310  	 	4172  	 	AQF, AUW, AUX
07.95 - 11.98  	 	169  	 	230  	 	3697  	 	AEW, AKJ
11.98 - 09.02  	 	191  	 	260  	 	3697  	 	AKC, AQG
mroova81 napisał(a):
Czy pod względem awaryjności naprawde jest tak jak pisze morgoth? 
4bieg automat jest trwalszy. 
Wiadomo im więcej elektroniki, tym częściej to będzie padać.
mroova81 napisał(a):
No i w zasadzie, żeby jeszcze troszke skomplikować to jakie różnice do tych dwóch modeli mają kolejne 2: S8 przed i po FL? W S8 był to również '99r?
07.96 - 06.99  	 	250  	 	340  	 	4172  	 	AHC, AKH
06.99 - 09.02  	 	265  	 	360  	 	4172  	 	AQH, AVP
Co do innych różnic - na pewno dodatki, stand wyposażenie itp itd.