Przy okazji wymiany zegarow na wersje z komputerem musialem takze wymienic przelaczniki zespolone. Nie uda sie tego zrobic bez odkrecenia kierownicy. Przy okazji powstalo male fotostory dla potomnych
!!! ODKRECANIE KIEROWNICY NALEZY PRZEPROWADZAC PRZY KLUCZYCU WYCIAGNIETYM ZE STACYJKI !!!
W przypadku pozostawienia kluczyka w stacyjce moga pojawic sie bledy airbag'a.
1. kierownica do odkrecenia, model s-line w A6 C4
2. W pierwszej kolejnosci nalezy odkrecic 2 sruby mocujace airbag w kierownicy
3. do poduchy podpiety jest jeszcze na samym srodku kabelek z czerwona wtyczka, wypina sie bardzo latwo, wystarczy lekko podwazyc.
4. po odpieciu poduchy odkrecamy 3 sruby i rozpinamy kabel
5. drukowana plytka na metalowej ramce ma od spodu cienki, czerwony kabelek mocowany na wsuwke do kierownicy
6. najwygodniej jest delikatnie odchylic, a nastepnie plaskim srubokretem szunac wsuwke - ciasno schodzi i jest tam malo miesca aby sciagnac ja palcami
7. pozbylismy sie resztek poduchy i pozostalo nam odkrecenie 4 srubek i jednej sruby kluczem 24, najlepiej jesli 24 jest jako "fajka"
8. efekt koncowy
kolejnosc skrecania odwrotna

Skladajac wszystko do kupy trzeba zwrocic uwage na kabelki, czy gdzies nie uciskaja na klakson - u mnie kabelek z punktu 4 ulozyl sie pod czujnikiem i po przekreceniu kluczyka rozlegl sie sygnal.