.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.maja.2025 19:21:56

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 100 c3
PostNapisane: 21.lis.2009 19:01:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:33:36
Posty: 298
Lokalizacja: Wrocław/Kielce
Witam
Zastanawiam się nad lekkim podkręceniem mocy w cygarecie.
Silnik 2,3 na wtrysku KE-jetronic. Trafiłem jakiś czas temu na ogloszenie sprzedazy setki podkreconej ze 136 na 156km. Ile w tym może być prawdy i jak kosztowna może być taka impreza??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 100 c3
PostNapisane: 21.lis.2009 21:46:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
cygaro89 napisał(a):
Witam
Zastanawiam się nad lekkim podkręceniem mocy w cygarecie.
Silnik 2,3 na wtrysku KE-jetronic. Trafiłem jakiś czas temu na ogloszenie sprzedazy setki podkreconej ze 136 na 156km. Ile w tym może być prawdy i jak kosztowna może być taka impreza??

"podkręcenie" mechanicznego wtrysku to przejście na elektroniczny wtrysk, ale biorąc pod uwagę stosunek poniesionych nakładów do uzyskanych efektów lepiej chyba podmienic serducho na 2.2t 10V.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2009 22:10:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 09:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
raczej na 20 V
choć dziesiątki chodzą tanio
ale jak mówią apacze : kto tanio kupuje ten dwa razy kupuje

2,3 nie opłaca się kręcić bo i może jest z czego, ale koszty jak pisał Bilu mogą być nie współmierne

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2009 22:21:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Buba napisał(a):
raczej na 20 V

w ośce to bezsens; no chyba, że kolega ma quattro i duzo drobnych ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 10:16:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 18:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
Cytuj:
w ośce to bezsens; no chyba, że kolega ma quattro i duzo drobnych

I znowu - chyba nie jezdziles mocna oska na dobrych oponach, że piszesz takie rzeczy.

_________________
Audi 100 C3 Avant Quattro 2.3 '90 powered by LPG => sprzedane
Audi 100 C3 2.5TDI '90 => dawca
Audi S4 C4 Avant 2.5TDI '92
Audi 90 B3 4.2 V8 ABZ on VEMS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 11:02:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 09:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
jeździłeś
od dawna już używam tylko nowych opon
i na bank wyczipowane 20 V nie będzie trzymało trakcji
i na bank mocno zrezane 10 V też trakcji nie będzie trzymało
widziałem to np. u kefira, który wstawił mocną 10 do cupy B4

Oczywiście nie mówię że mocne ośki nie mają sensu. Skoro jednak mody mają sporo kosztować to po co taki kompromis ?

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 14:36:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2007 23:50:49
Posty: 275
Lokalizacja: Białystok
Jeżeli masz odłożone trochę kasy na mody silnika, to może warto swapować na 2.3 20V ? Byla kiedys taka cygareta na allegro. Mocy tyle co w 10VT a jednak mamy mniej awaryjne NA i elektroniczny wtrysk.

_________________
WWW.AUDIPODLASIE.PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 100 c3
PostNapisane: 22.lis.2009 20:59:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:33:36
Posty: 298
Lokalizacja: Wrocław/Kielce
BiLu napisał(a):
cygaro89 napisał(a):
Witam
Zastanawiam się nad lekkim podkręceniem mocy w cygarecie.
Silnik 2,3 na wtrysku KE-jetronic. Trafiłem jakiś czas temu na ogloszenie sprzedazy setki podkreconej ze 136 na 156km. Ile w tym może być prawdy i jak kosztowna może być taka impreza??

"podkręcenie" mechanicznego wtrysku to przejście na elektroniczny wtrysk, ale biorąc pod uwagę stosunek poniesionych nakładów do uzyskanych efektów lepiej chyba podmienic serducho na 2.2t 10V.


ok, ale jak to się będzie imało do instalacji IGS ktora juz mam w aucie??
I jak to bedzie wszystko gralo przy aktualnym sprzegle, skrzyni biegow itd??
Przy 10VT to jest 30koni wiecej ale przy 20vT... Auto ma naped quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 21:45:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 14:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Ja masz tam IGS to zostaw to w spokoju i sobie jeździj bez stresu. Do zabawy kup sobie inne auto.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 23:23:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 18:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
Buba - teoretyzuje, że jak buda jest zdrowa, idealnia i wogole to istnieje nikła szansa ze znajdzie sie taka druga z quattro. Wiec wtedy moza sie pokusic o rzezbienie oski. Pomijam fakt że ośka i Audi to dla mnie mizerne polaczenie...

_________________
Audi 100 C3 Avant Quattro 2.3 '90 powered by LPG => sprzedane
Audi 100 C3 2.5TDI '90 => dawca
Audi S4 C4 Avant 2.5TDI '92
Audi 90 B3 4.2 V8 ABZ on VEMS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2009 00:08:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
DeS napisał(a):
Ja masz tam IGS to zostaw to w spokoju i sobie jeździj bez stresu. Do zabawy kup sobie inne auto.


Dobra rada, jeżdzij i ciesz się ze dobrze chodzi, a na moc zbieraj kase, i kup sobie V8 :diabel:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 12:43:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:33:36
Posty: 298
Lokalizacja: Wrocław/Kielce
dzięki za rady, pewnie dam sobie z tym spokój, bo auto spisuje się bardzo dobrze może kiedyś trafi się dobry egzemplarz 200 20v...
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: