.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.sie.2025 15:40:20

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 2002 2,5 tdi 163 Rośnie temp silnika i nie ma ogrzewania
PostNapisane: 23.sty.2010 22:22:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2008 19:41:15
Posty: 12
Lokalizacja: Głogów
Witam autem. Podczas jazdy z prędkością 100km/h zaczyna mi się grzać samochód, gdy zwolnię do około 60-70km/h to temp jest w normie. Do tego dochodzi jeszcze brak ogrzewania w samochodzie.

Z góry dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2010 22:25:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2009 09:38:33
Posty: 49
Lokalizacja: Olsztyn
nie jestem fachowcem ale może termostat ci tzryma?

_________________
A6 C5 2.5tdi AYM FSC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2010 22:54:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 12:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Nie chcę Cię martwić ale takie objawy oznaczają zazwyczaj uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2010 23:07:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2008 19:41:15
Posty: 12
Lokalizacja: Głogów
a ewentualna wymiana uszczelki ile będzie kosztować?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2010 00:01:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:30:33
Posty: 400
Lokalizacja: olsztyn
w twoim przypadku bewnie ze 2 tysie bedzie dwie głowice trzeba sciagac

_________________
audi v8 3,6 89'
audi v8 4.2 93'
citroen xantia 1,8 95' był golf IV 1.9 tdi 99'
audi A6 c6 s-line 2,7 tdi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 2002 2,5 tdi 163 Rośnie temp silnika i nie ma ogrzewa
PostNapisane: 24.sty.2010 08:56:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 13:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
oczywiscie sprawdziles poziom plynu? Z tym, ze (w innym aucie) przy niedobor plynu akurat odwrotnie mi sie auto sie zachowywalo - na postoju temp rosla i gdy ruszylem spadala w trakcie jazdy (w miescie - co bylo przy 100 nie wiem)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2010 11:54:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2008 19:41:15
Posty: 12
Lokalizacja: Głogów
płynu nie ubywa w zbiorniczku stan jest cały czas ten sam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2010 16:00:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 23:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
najpierw odpowietrz układ chłodzący - na forum znajdziesz jak to zrobić:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=91194 .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2010 18:40:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 23:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Przerobiłem to samo polecam lekturę:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2010 18:50:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2008 19:41:15
Posty: 12
Lokalizacja: Głogów
po odpowietrzeniu jest wszystko dobrze, ale zauważyłem że po wlaniu płynu stan ciągle powraca lekko poniżej minimum. Dolewałem płynu już 2 razy i ciągle to samo :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2010 19:15:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 13:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Maryjan napisał(a):
po odpowietrzeniu jest wszystko dobrze, ale zauważyłem że po wlaniu płynu stan ciągle powraca lekko poniżej minimum. Dolewałem płynu już 2 razy i ciągle to samo :/

to jeszcze zerknij czy pod autem nie ma kaluzy i czy pod korkiem wlewu oleju nie robi sie pianka o jasnym zabarwieniu - cos jak cappucino
Sciagnij plastikowa pokrywe silnika i przygladnij sie czy przy czujniku temp plynu chlodzacego i do wskaznika (jeden zintegorwany czujnik osadzony na takiej rurce pionowej w okolicy pompy wtryskowej) nie cieknie - czujnik jest tak go..nie osadzony na wcisk na takim oringu i zabezpieczony plastikowa zawleczka (moze tam Ci troche wybija/podcieka jak sie cisnienie (gdy auto jest nagrzane) w ukladzie zbierze
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 87 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: