.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lip.2025 16:15:45

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100C4 AAH'90]sposob na czujnik
PostNapisane: 16.mar.2010 17:55:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 19:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
koledzy czy jest jakis sposob na sprawdzenie czujnika halla..bo gdzies wyczytalem ze mozna to zrobic wpinajac kabelek do drugiego pina chyba kostki z czujnika i przykladajac do masy.potem krecic jak zlapie to czujnik jest zepsuty..czy ktos slyszal moze o takim sposobie i jak to dokladnie zrobic??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 18:18:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 19:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
ile razy jeszcze o tym hallu napiszesz?
czujnik kosztuje w zamienniku stokilkadziesiąt złotych - kup i nie biadol.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 18:40:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 19:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
nie sztuka jest wydac kase i stwierdzic ,ze to nie to przyjacielu;)..jesli jest sposob to warto sprawdzic tak mi sie wydaje;)..ale dzieki za chceci:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 18:47:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 19:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
te czujniki padają jak muchy - nie ma co gdybać, nawet jak dzisiaj masz sprawny to jutro może paść, a padnie tak jak ZUS, to tylko kwestia czasu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 18:56:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 19:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
hehe dobre,zapamietam to porownanie i jak pozwolisz to pouzywam;)..wlasnie dzwonilem do sklepu,maja owszem wszystko ladnie pieknie nawet od reki za jedyne 330zeta:D..hehe,ale auta sie nie pozbede:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 23:03:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2006 13:25:33
Posty: 263
Lokalizacja: Lublin
A moe by tak na początek podłączyć pod VAG'a a nie gdybać... jeżeli to hall to na pewno wyskoczy stosowny błąd.

_________________
Toczydełko dla starszych :)

A100 C4 Q AVANT
2.8 AAH automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 01:01:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 23:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Tu masz zasadę działania.
http://www.imc.pcz.czest.pl/imtits/plik ... ilnika.pdf
Nie wiem czy w tym modelu komp coś powie na temat uszkodzenia halla , ze względu na ubogą diagnostykę, ale zawsze warto VAGa podłączyć.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 09:39:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.cze.2009 07:43:11
Posty: 82
Lokalizacja: Wa-wa i okolice
Jeżeli to hall to na pewno będzie błąd. A AAH wcale nie ma takiej ubogiej diagnostyki.

_________________
Tam gdzie kończy się logika, zaczynają się kobiety:) Aha i znaki drogowe :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 15:18:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 19:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
to byl czujnik halla:),wymienilem bo okazalo sie ze jest silnik u tego mechanika co mi auto padlo totaLNIE,co prawda 2.6v6 ale to chyba nie ma znaczenia jesli chodzi np o czujnik halla,zmienilem sprawdzilismy iskre juz na 5garach rwal sie od razu do pracy:D..moje malenstwo znow zyje:D..a co do bledu w komputerze,jeden gosc mi podpowiedzial(zajmuje sie tylko autami vag)ze nawet jesli bylby dobry czujnik halla to po pdopieciu do kompa pokaze jakby ze czujnik jest uszkodzony,dlatego trzeba czytac na zapalonym silniku.. nie wiem czy to prawda bo az tak sie nie znam,ale cos takiego mi powiedzial..kosztowalo mnie to qpe nerwow,pol dnia myslenia(bo zadko maja mechanicy czas i miejsce na podpinanie auta,tyle roboty)150zeta,flaszke cytrynowki i pol godzinki roboty:D..takze wszystkim serdecznie dziekuje za podpowiedzi,jestescie wielcy;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 15:54:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 19:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Mówiłem nie kombinuj i wymieniaj.
Mechanik miał racje jak silnik zgasnie to VAG na zgaszonym pokaże błąd czujnika obrotów nawet jak ten bedzie dobry.
Odnośnie ceny którę podali ci w sklepie - nowy kupisz poniżej 200 zł.
Do większości modeli audi z tamtych lat są podbne różnią się tylko długiścią kabla. Jeden z dłuższych (jak nie najdłuższych) kabli jest do 200 automat turbo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 15:58:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 19:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
a to widzisz,nowej rzeczy sie dowiedzialem:)..dzieki za odpowiedz,pozostalo mi jeszcze jedno,dojscie czemu tak dziwnie chodzi na wolnych obrotach,ale to jutro jade na komputer i moze cos pokaze:)..jest dobrze bo zapali od razu,bez marudzenia a to jest najwazniejsze:)..dzieki kolego za cierpliwe odpowiedz:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: