|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| krisker |
|
||||
Dołączył(a): 23.kwi.2005 10:29:31 Posty: 824 Lokalizacja: Olsztyn Auto: A8 D2FL 3.7Q |
|
||||
| Góra | |
||||
| przemekk74 |
|
|||
Dołączył(a): 15.lis.2007 13:34:27 Posty: 1902 Lokalizacja: Wroclaw |
|
|||
| Góra | |
|||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10381 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| krisker |
|
||||
Dołączył(a): 23.kwi.2005 10:29:31 Posty: 824 Lokalizacja: Olsztyn Auto: A8 D2FL 3.7Q |
|
||||
| Góra | |
||||
| Lotus |
|
|||
Dołączył(a): 25.sty.2008 23:17:06 Posty: 1164 Lokalizacja: Łódź |
|
|||
| Góra | |
|||
| krisker |
|
||||
Dołączył(a): 23.kwi.2005 10:29:31 Posty: 824 Lokalizacja: Olsztyn Auto: A8 D2FL 3.7Q |
|
||||
| Góra | |
||||
| A6 man |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2007 15:42:27 Posty: 245 Lokalizacja: Prudnik/Swindon |
|
||||
| Góra | |
||||
| krisker |
|
||||
Dołączył(a): 23.kwi.2005 10:29:31 Posty: 824 Lokalizacja: Olsztyn Auto: A8 D2FL 3.7Q |
|
||||
| Góra | |
||||
| A6 man |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2007 15:42:27 Posty: 245 Lokalizacja: Prudnik/Swindon |
|
||||
| Góra | |
||||
| krisker |
|
||||
Dołączył(a): 23.kwi.2005 10:29:31 Posty: 824 Lokalizacja: Olsztyn Auto: A8 D2FL 3.7Q |
|
||||
| Góra | |
||||
| mariusz888 |
|
|||
Dołączył(a): 01.lut.2009 21:42:45 Posty: 102 Lokalizacja: pszczyna .slask,NL |
|
|||
| Góra | |
|||
| krisker |
|
||||
Dołączył(a): 23.kwi.2005 10:29:31 Posty: 824 Lokalizacja: Olsztyn Auto: A8 D2FL 3.7Q |
|
||||
| Góra | |
||||
| mariusz888 |
|
|||
Dołączył(a): 01.lut.2009 21:42:45 Posty: 102 Lokalizacja: pszczyna .slask,NL |
|
|||
| Góra | |
|||
| krisker |
|
||||
Dołączył(a): 23.kwi.2005 10:29:31 Posty: 824 Lokalizacja: Olsztyn Auto: A8 D2FL 3.7Q |
|
||||
| Góra | |
||||



i, co ciekawe, najgłośniej na zimno. Jak jest gorąco to prawie nie stuka (musi być duży dół). Macie jakąś dobrą metodę na sprawdzenie co puka? Wali mi głownie na dużych dołach. Na tarce, lub na drobnych kocich jest umiarkowana cisza. Szarpaki oczywiście nic nie wykazały, a i pomoc łomika na niewiele się zdała (na kanale, auto stało na kołach). Nie chcę wymieniać sprawnych elementów (mam jeszcze oryginały), co nastąpiło by w przypadku wymiany całej strony zawiasu. Wg. lektury forum głównymi podejrzanymi są banan i łożysko poprzeczne McPhersona.
A jak nie to poczekam do zimy - wtedy luz będzie na tyle duży, że da się go łatwo znaleźć 
