.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lip.2025 23:00:40

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.5 tdi aat] bardzo głośny silnik - klekot
PostNapisane: 05.lis.2010 19:09:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2010 20:16:32
Posty: 198
Lokalizacja: Kraków/Kielce
witam,
pisze do Was forumowicze z pytaniem. moja setka bardzo glosno chodzi na wolnych obrotach, nie cichnie przy dodaniu gazu. chodzi tu o klekot podobny do klekotu zaworów lecz bardziej metaliczny. jest na prawde glosny szczegolnie na zewnatrz. czy mozliwe zeby (jak podpowiedzial mi jeden mechanik) była to pompa podciśnienia? jesli tak to o z nią?
pedał hamulca robi sie twardy jak postoi przez noc ale po odpaleniu momentalnie mięknie.
macie jakies pomysly? moze ktoś się spotkał z czyms takim?

_________________
http://www.facebook.com/audic4klub


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2010 19:20:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zloguj 000 lub 004 na wolnych obrotach. Podejrzewam N108 ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2010 21:21:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2009 16:37:46
Posty: 1184
Lokalizacja: Pyrlandia
Pompa podciśnienia w silniku Diesla wymusza podciśnienie w serwie układu hamulcowego.

Jak pompujesz pedał hamulca na wyłączonym silniku to normalne że twardnieje bo wyrównujesz ciśnienie w obu komorach serwa. Po włączeniu silnika ten sam pedał robi się miękki ponieważ włącza się pompa.

Jeśli samochód normalnie hamuje to pompa pracuje właściwie. Tyle mogę podpowiedzieć.

_________________
BMW X1 1,5 136PS - jest
BMW X3 3.0d 218PS - był
Touareg 3.0TDI - był
Audi A6 C6 3.0TDI quattro + tip - był
Passat B6 2.0TDI Sportline + DSG - był
Skoda Octavia I 1.9TDI 90PS - był
Golf IV 1.6 SKL? + LPG - był
Passat B5FL 2.5TDI AKN - był
Golf III 1.8AAM? + LPG - był


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2010 22:42:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 23:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Jest sporo o tym. Zrób prosty test, podczas tego walenia naciśnij kilka razy pedał hamulca i jak ucichnie to Vcum do wymiany. Chyba się nie mylę - jestem po drinie ;)

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2010 23:15:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 21:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
jak ucichnie to Vcum do wymiany
hola hola a najpierw czyszczenie i diagnostyka organoleptyczna? Ja 3 rok śmigam na CICHUTKIEJ pompie po czyszczeniu.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2010 09:12:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 17:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
Nie trzeba jej wymieniac, a wystarczy dokladnie wyczyscic. Tez mialem objaw klepala pompy Vacum, wlasnie taki metaliczny dzwiek, po nacisniecie pedalu hamulca ustawalo, potem po zatrzymaniu znow klekot.
Zrob to, 1 h roboty i bedzie spokoj
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ht=doktora

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2010 09:57:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2010 20:16:32
Posty: 198
Lokalizacja: Kraków/Kielce
problem taki ze to cholerstwo nigdy nie cichnie ;p
ani jak dodam gazu ani jak popompuje hamulcem...

_________________
http://www.facebook.com/audic4klub


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2010 21:30:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lip.2008 09:39:19
Posty: 92
Lokalizacja: Żarki
pobaw sie zapłonem pewnie tutaj będzie problem. Jak odpalanie motorowni?? Nagle pojawił się klekot czy może zmieniałeś rozrząd lub przy pompie wtryskowej bawione było?
Jak z dynamiką?

Pozdrawiam Dawid

_________________
Audi C4 A6 2.5TDI @ AEL

http://img148.imageshack.us/my.php?image=lewyprzod2vg9.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2010 13:31:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2010 20:16:32
Posty: 198
Lokalizacja: Kraków/Kielce
dynamika wydaje mi sie odpowiednia, samochod odpala od strzala... od zaplonu bylby tak abrdzo metaliczny dzwiek ? a klekot slysze od kiedy kupilem samochód - sierpień. rozrzad ma ok 10kkm.

_________________
http://www.facebook.com/audic4klub


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: