.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.maja.2025 15:57:21

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2010 03:10:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 18:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Na pierwszej stronie masz fotkę-cieńszy kabelek czarny z niebieskim paskiem w czerwonej kostce,która jest na prawym słupku.Może być żółty(tak u mnie było).W każdym bądź razie 10 pin z komputera.

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2010 09:01:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2010 15:33:27
Posty: 42
Lokalizacja: Hrubieszów
Auto: audi A6 C4 avant
DżiPi napisał(a):
Może być żółty(tak u mnie było).W każdym bądź razie 10 pin z komputera.

No u mnie też jest żółty ale zmierzyłem prąd wychodzący ze sterownika i ma 11-11.4 V czy silnik chodzi czy nie (oczywiście przy włączonym zapłonie). chyba coś jest nie tak, może padnięty sterownik :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2010 09:02:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 18:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Nie mierzyłem-podłączyłem i działa

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2010 19:51:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2010 15:33:27
Posty: 42
Lokalizacja: Hrubieszów
Auto: audi A6 C4 avant
Kupiłem drugi sterownik, popodpinałem wszystko ale coś mi się nie podoba bo:jak uruchomię silnik to nie pokazuje żadnego spalania, dopiero jak ruszę a wskazania jakby się przycinały (działały z opóźnieniem) tak ma być ??? Dodam, że pokazuje mi chwilowe spalanie od 3 -16 litrów a przy max obrotach skacze tylko do 16 litrów. Po zatrzymaniu i ponownym włączeniu zapłonu wyświetla mi poprzednie wyniki (czyli ostatnie spalanie np. 10.7 a nie 0.0)


Ostatnio edytowano 02.wrz.2010 12:04:07 przez rtoip_2004, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2010 10:48:14 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 13:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Chwilowe powinno pokazywac natychmiast, a srednie musi sie "nauczyc" - na poczatku bedziesz mial bzdury, przejedz kilkanascie kilkometrow i wtedy sprawdz. Druga sprawa czy masz zegary ustawione na swoj silnik?

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2010 10:02:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2010 15:33:27
Posty: 42
Lokalizacja: Hrubieszów
Auto: audi A6 C4 avant
tak, zmieniłem kodowanie z 6 na 5 cylindrów i region z niemiec na europę, no ale trzeba trochę pojeździć może się ustabilizuje, poza tym nie jestem pewien licznika czy jest w 100% sprawny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2010 10:04:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 18:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Od razu po przejechaniu kilku metrów powinno być dobrze

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2010 10:16:20 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 13:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
DżiPi napisał(a):
Od razu po przejechaniu kilku metrów powinno być dobrze

Chwilowe - tak, ale srednie na poczatku pokazuje bzdury, dopiero po przejechaniu paru km pokazuje sensowne wartosci. To wynik algorytmu wyliczania, na forum gdzies jest jego opis - nie moge w tej chwili znalezc.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2010 12:50:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 18:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Jakoś u mnie wskazania były dobre po przejechaniu może 500 m-nawet nie tyle.
rtoip_2004-napisz jeszcze o jakie zegary chodzi i jakie są przeróbki...
Przeróbki sterownika i inne ,o których piszesz na ATT[/img]

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2010 17:20:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2010 15:33:27
Posty: 42
Lokalizacja: Hrubieszów
Auto: audi A6 C4 avant
Samochód Audi 100 C3 1990r
sterowanie KE 3 Jetronik
sterownik wtrysku 4A0 906 264
sterownik zapłonu 443 907 397 begin_of_the_skype_highlighting              443 907 397      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              443 907 397      end_of_the_skype_highlighting N
licznik A6 C4 AC/BC + dodatkowe zegary (numeru licznika nie pamiętam) kodowanie 00052

Po kilku trasach zauważyłem, że chyba tak ma być tzn. spalanie chwilowe zaczyna mi działać po przejechaniu ok 100m i waha się od 5 - 30 ltr, natomiast spalanie średnie na postoju rośnie gdy stoję np 15 min. co 0.1 i tak do ok 50 ltr Gdy ruszam spalanie średnie spada stopniowo ( z wspomnianych 50 ) w moim przypadku do ok 12 ltr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2010 02:11:31 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 13:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Trafiło mi się kolejne auto bez AC/BC. Nie mogłem wytrzymać i wytrwale kompletowałem potrzebne graty. Jak przyszły zamówione manetki z BC okazało się, że są z sedana, a nie z avanta - brak obsługi wycieraczki tylnej szyby.
Ale i na to znalazł się sposób [A6 C4] jak przerobic przelaczniki zespolone z sedan na avant - fotostory

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2011 21:09:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2009 00:13:43
Posty: 37
Lokalizacja: Częstochowa
Witam Kolegów.

Nieco odgrzeje kotleta, zakupiłem do swojej setki zegarki z A6 (bez kompa, zwykłe z digitalem) i niby wszystko jest ok, poza dwoma rzeczami:

1. Standardowo świeci ABS, korzystając z tego co napisał kolega Piters do 19 pinu czerwonej wtyczki wpiąłem się masą, efekt jest taki, że po włączeniu świateł przepala się natychmiastowo bezpiecznik nr. 7 między innymi gaśnie całe podświetlanie deski. Próbowałem 3 razy, za każdym razem to samo, po odłaczeniu tej masy, sytuacja wróciła do normy. Co nie tak? Kolega DżiPi z tego co czytałem podłaczał tak u siebie i u niego się to spisywało, jakieś pomysły na rozwiązanie?

2. Dziwna sytuacja jest także ze wskaźnikiem temp. kiedy auto jest zimne (całkiem) zaraz po odpaleniu pokazuje jakieś 40-50oC po minucie pracy na biegu jałowym wskaźnik leci na 110oC i powoli opada do 90oC (ok. 2 minut, silnik w dalszym ciągu pracuje na biegu jałowym) później już niezależnie od temp. silnika cały czas wskazuje 90oC. Gdzie szukać przyczyny? Sam wskaźnik temp. został podmieniony na inny bez rezultatu, paliwo pokazuje dobrze (dotankowywałem aby to sprawdzić) więc stabilizator napięcia można wykluczyć. Czy 100/A6 miały inny czujnik temp.? Skąd zegary biorą sygnał temperatury silnika, z czujnika czy z ECU? Na ori zegarze temp. działała normalnie (na biegu jałowym w takie temp. jak teraz do prawidłowej temperatury grzeje sie baaaardzo długo więc niemożliwe, żeby na tych zegarach tak szybko wskazywał 90.


Mam silnik 2.5 TDI AAT 92r. Będe niezmiernie wdzięczny za podpowiedzi co dalej.

_________________
Był - Golf mk1 TDI

Jest Audi 100 C4 92' 2.5TDI AAT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2011 11:52:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lip.2006 12:27:54
Posty: 52
Lokalizacja: Bochnia
ad. 1 ale to wykluczam, podłączasz się masą do gniazda a nie wtyczki ;) Żeby masować wskaźnik a nie jego włączanie ze sterownika...
Skąd wziąłeś mase? Może tutaj leży problem... wygląda jakbyś zmasował przypadkowo podświetlenie zegarów...

ad 2 Ktoś jużo tym gdzieś pisał ale nie widziałem rozwiązania... :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2011 23:34:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2009 00:13:43
Posty: 37
Lokalizacja: Częstochowa
Cytuj:
koleo także walcze teraz w tym temacie. Sygnał ABS zrobiłem tak.

Do wtyczki czerwonej wchodzącej do licznika w pin nr: 19 ( u mnie jest pusty ,) Dodałem kabelek który podłączyłem Pod masę .Kontrolka Abs już się nie świeci oraz zniknął ten wykrzyknik.
Abs oczywiście dziala .Kontrolka zapala się po włączeniu zapłonu i po odpaleniu auta gaśnie i jest spoko


Poniżej fotka wtyki z opisem, gdzie wpinałem się masą.
Obrazek

Skąd brałem mase to żadna różnica, masa to masa. i ze śruby kolumny kierowniczej i z mazy gniazda zapalniczki jest ta sama sytuacja.

Nie chce pisać osobnego tematu, ale prosił bym o pomoc bo nie wiem jak rozwiązać te dwa problemy...

_________________
Był - Golf mk1 TDI

Jest Audi 100 C4 92' 2.5TDI AAT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2011 00:40:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lip.2006 12:27:54
Posty: 52
Lokalizacja: Bochnia
Nas wtyka nie interesuje, no może po części jej piny ;) Jeżeli chcesz to zrobić krótszym sposobem to masujesz pin w gnieździe, jak zmasujesz kabelek wchodzący do wtyki ze sterownika to robisz sterownikowi zwarcie ;)

Nie wiem czy dobrze widzę ale piny są podpisane więc ten '19' to ten ciut na lewo od strzałki ;> Bo strzałka wskazuje jakby otworrek pomiędzy 18 i 19 ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2011 01:09:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2009 00:13:43
Posty: 37
Lokalizacja: Częstochowa
Hincó napisał(a):
Jeżeli chcesz to zrobić krótszym sposobem to masujesz pin w gnieździe


Jak to, bo nie mogę zajarzyć? Nie masuje tego kabelka który wchodzi do wtyki, dodałem całkiem osobny kabel do tej wtyczki w miejscu gdzie zaznaczyłem pin 19. (to okienko od dołu nie jest równoległe, tylko troszkę na bok, mam nadzieje że na drugim rysunku lepiej to zaznaczyłem)

Obrazek

pierwszy pin patrząc na wtyke od prawej to 14, czyli zielony kabel jest pod pinem 18 a pin 19 jest wolny. W niego właśnie dołożyłem całkiem nowy kabel, który podłaczyłem do masy. Powinienem zrobić inaczej? Jak mam zmasować pin w gnieździe?

_________________
Był - Golf mk1 TDI

Jest Audi 100 C4 92' 2.5TDI AAT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2011 16:59:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lip.2006 12:27:54
Posty: 52
Lokalizacja: Bochnia
Zatem wygląda że jest dobrze...
Jak masujesz bezpośrednio ten pin w gnieździe to na stałe masz 'dobry' abs. W razie jego awari sygnał pojawi się na pinie 13 który do niczego nie jest podłączony i nic z tego powodu się nie zajarzy.
Jeszcze takie coś mam, może się przydać ;)
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic811226.html
To dla setki czyli co masz w wtyczce

A dla A6 czyli dla liczników
http://translate.google.pl/translate?hl ... %26stc%3D1
Może trzeba przełączyć jeszcze jakieś kable w tej kostce? Porównaj i popróbuj, chociaż powinno być poza abs plug&play niemal :/

'Tak jak ma być' opisany było z obrazkiem przez kolege Flasher na poprzedniej stronie, półprzewodnikowy przekaźnik i połączenie odpowiednie pinów 10 (masy) 13(sygnału 'ok abs w instalacji setki, gdy jest ok podawany tam jest plus) i 19 (podłączenie sygnalu ok abs dla zegarów który potrzebuje minus aby było ok czyli odwrotnie niż w instalce setki)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2011 23:52:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2009 00:13:43
Posty: 37
Lokalizacja: Częstochowa
Kurcze, no tak jak mówisz, ale teraz patrząc na ten schemat tranzystora i opisu jego podłaczenia wyjdzie, że na ten pin 19 i tak zostanie podana masa. Wtedy to "zwarcie" które przepala bezpiecznik pójdzie przez niego. Dobrze mówie?

Masz może jakiś inny opis kostek zegara z A6? bo z setki super, a ta druga strona mi się nie otwiera...

To jest jedna sprawa, a co począć z tą temperaturą?

_________________
Był - Golf mk1 TDI

Jest Audi 100 C4 92' 2.5TDI AAT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2011 08:16:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lip.2006 12:27:54
Posty: 52
Lokalizacja: Bochnia
Tą drugą stronę może spróbuj czymś innym otworzyć, a tutaj link bezpośredni : http://www.audi-club.ru/forum/attachmen ... 4873&stc=1

Czujnik temp oleju masz w pompe czy z boku silnika zamiast jednego z czujników ciśnienia ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2011 09:46:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2009 00:13:43
Posty: 37
Lokalizacja: Częstochowa
już mam tą rozpiske.

A co ma czujnik oleju do tego? Nie mam dodatkowych zegarów, temperatura wody się tak chrzani, znalazłem w internecie na jakimś forum wypowiedź człowieka, który miał dokładnie taki sam przypadek, ale post był napisany prawie 2 lata temu i oczywiście nikt nie pochwalił się rozwiązaniem.. Napisałem do niego maila, ale wątpie, że odpisze.

_________________
Był - Golf mk1 TDI

Jest Audi 100 C4 92' 2.5TDI AAT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: