arri napisał(a):
No tak ale czy przy zmianie kąta wtrysku na ponad 2 ATDC automat nie wpadnie mi w tryb awaryjny ? skoro zalecany jest 2* lub przez niektórych 1* ??
producent twierdzi, ze kat wtrysku na LATE ma byc ustawiony w przedziale 0-4ATDC ... jezeli tak jest to jest on formalnie poprawny... i poprawny bedzie 0.5ATDC jak i 3.5ATDC
Mozesz sobie ustawic kat na 1BTDC albo 5ATDC i automat nie wpadnie w tryb awayjny a co najwyzej vagcomem wylapiesz blad o niemoznosci osiagniecia kata wtrysku (zreszta jak widac w 004S masz wysterowanie elektrozaworka kata wtrysku na 100% a mimo wszystko kat zadany nie zostal osiagniety)'
W moim podpisie masz link z opisem o co chodzi z tym LATE itp
Pozdrawiam,
Przemek
P.S,
wszystko co robisz robisz na swoja odpowiedzialnosc. Mimo, ze obecnie kat zadany przez ecu nie moze byc osiagniety to obecne ustawienie jest poprawne (jak o to, ktore Ci zaproponowalem tez bedzie poprawne...)
W logu 004 w kolumnie "Spec. start" masz wartosc -2.4 (albo jak wolisz 2.4ATDC)... a przy ustawieniu na LATE np 1ATDC maksymalny kat w strone minus (czyli ATDC) bedzie okolo 1 .. czyli kat -2.4 nie bedzie mogl byc osiagniety (taraz z analogicznego powodu osiagany jest okolo -1.8). Czy uwazasz ze gamonie ze szmelcgrupy sie pomylily i zla wartosc "zaprogramowali"?