|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| maaroo |
|
|||
Dołączył(a): 13.lis.2010 21:24:55 Posty: 13 Lokalizacja: Wrocław |
|
|||
| Góra | |
|||
| domelek25 |
|
|||
Dołączył(a): 14.mar.2010 19:51:37 Posty: 111 Lokalizacja: Gliwice |
|
|||
| Góra | |
|||
| maaroo |
|
|||
Dołączył(a): 13.lis.2010 21:24:55 Posty: 13 Lokalizacja: Wrocław |
|
|||
| Góra | |
|||
| ZiPi |
|
||||
Dołączył(a): 10.lip.2005 11:09:55 Posty: 3209 Lokalizacja: Puck |
|
||||
| Góra | |
||||
| tqmeh |
|
||||
Dołączył(a): 12.mar.2006 21:21:19 Posty: 740 Lokalizacja: Legnica Auto: AEL |
|
||||
| Góra | |
||||
| Ramon1 |
|
|||
Dołączył(a): 10.sty.2005 10:12:22 Posty: 910 Lokalizacja: Pruszków |
|
|||
| Góra | |
|||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10377 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| Ramon1 |
|
|||
Dołączył(a): 10.sty.2005 10:12:22 Posty: 910 Lokalizacja: Pruszków |
|
|||
| Góra | |
|||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10377 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| Ramon1 |
|
|||
Dołączył(a): 10.sty.2005 10:12:22 Posty: 910 Lokalizacja: Pruszków |
|
|||
| Góra | |
|||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10377 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| Ramon1 |
|
|||
Dołączył(a): 10.sty.2005 10:12:22 Posty: 910 Lokalizacja: Pruszków |
|
|||
| Góra | |
|||
| Ramon1 |
|
|||
Dołączył(a): 10.sty.2005 10:12:22 Posty: 910 Lokalizacja: Pruszków |
|
|||
| Góra | |
|||




) mineralny olej do wspomagania, który miał zólty kolor.

, spokojnie zrobisz to sam, zdejmujesz przewód od powrotu do zbiorniczka, otwierasz piwko, odpalasz silnik, stary płyn łapiesz w jakiś pojemnik, a nowy dolewasz systematycznie do zbiorniczka utrzymując poziom ciut poniżej minimum. Kręcisz przy tym co jakiś czas kierownicą w lewo i w prawo, popijając piwko. Jak już cały żółty wyleci, i zacznie lecieć sam czysty zielony zakładasz przewód i to wszystko. Układ się nie ma szans zapowietrzyć , nic nie trzeba rozkręcać demontować łazić po kanałach, myślę że litr płynu więcej w zupełności wystarczy.