|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| kmotorst |
|
|||
Dołączył(a): 24.mar.2013 22:28:58 Posty: 15 |
|
|||
| Góra | |
|||
| DawidShelby |
|
|||
Dołączył(a): 03.cze.2013 11:28:38 Posty: 112 Auto: A4 B6 3.0 AVK |
|
|||
| Góra | |
|||
| przemik |
|
||||
Dołączył(a): 06.lis.2006 10:18:37 Posty: 8134 Lokalizacja: W-wa/Końskie Auto: Audi S4 |
|
||||
| Góra | |
||||
| DawidShelby |
|
|||
Dołączył(a): 03.cze.2013 11:28:38 Posty: 112 Auto: A4 B6 3.0 AVK |
|
|||
| Góra | |
|||
| kmotorst |
|
|||
Dołączył(a): 24.mar.2013 22:28:58 Posty: 15 |
|
|||
| Góra | |
|||
| DawidShelby |
|
|||
Dołączył(a): 03.cze.2013 11:28:38 Posty: 112 Auto: A4 B6 3.0 AVK |
|
|||
| Góra | |
|||
| kmotorst |
|
|||
Dołączył(a): 24.mar.2013 22:28:58 Posty: 15 |
|
|||
| Góra | |
|||
| DawidShelby |
|
|||
Dołączył(a): 03.cze.2013 11:28:38 Posty: 112 Auto: A4 B6 3.0 AVK |
|
|||
| Góra | |
|||
| przemik |
|
||||
Dołączył(a): 06.lis.2006 10:18:37 Posty: 8134 Lokalizacja: W-wa/Końskie Auto: Audi S4 |
|
||||
| Góra | |
||||
| kmotorst |
|
|||
Dołączył(a): 24.mar.2013 22:28:58 Posty: 15 |
|
|||
| Góra | |
|||
| przemik |
|
||||
Dołączył(a): 06.lis.2006 10:18:37 Posty: 8134 Lokalizacja: W-wa/Końskie Auto: Audi S4 |
|
||||
| Góra | |
||||
| kmotorst |
|
|||
Dołączył(a): 24.mar.2013 22:28:58 Posty: 15 |
|
|||
| Góra | |
|||
| przemik |
|
||||
Dołączył(a): 06.lis.2006 10:18:37 Posty: 8134 Lokalizacja: W-wa/Końskie Auto: Audi S4 |
|
||||
| Góra | |
||||
| kmotorst |
|
|||
Dołączył(a): 24.mar.2013 22:28:58 Posty: 15 |
|
|||
| Góra | |
|||





nawet nie narzekam na spalanie bo jest dosyć niskie
po czym poznajesz ze problem jest z dolotem ? może byc tak ze ktos coś w dolocie zostawił ? bo z tego co pamietam to niedawno był czyszczony... jakas szmatka moze ? ogólnie to wyglada tak... na 1-szym biegu jak mu depne to ladnie wchodzi na czerwone pole potem odrazu na drugi bieg i juz przy 3200 zaczynaja sie cyrki... natomiast jezeli jade sobie na drugim biegu i pelen but to kreci do konca dopiero zaczyna na 3-cim biegu odcinac... na 4,5 i 6 biegu to juz nie ma znaczenia powyzej 3 tys cos sie dzieje... raz wiecej raz mniej... jak juz zacznie telepac to pomaga mu dopiero wyrzucenie na luz az obroty dojda do 800... i dopiero to ustaje. Sam juz nie wiem cos z tym zrobic