|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| danielos.83 |
|
|||
Dołączył(a): 16.sty.2014 14:16:51 Posty: 18 |
|
|||
| Góra | |
|||
| gitmar |
|
|||
Dołączył(a): 31.lip.2006 13:05:41 Posty: 5400 Lokalizacja: mazowieckie Auto: S6 C4 |
|
|||
| Góra | |
|||
| danielos.83 |
|
|||
Dołączył(a): 16.sty.2014 14:16:51 Posty: 18 |
|
|||
| Góra | |
|||
| gitmar |
|
|||
Dołączył(a): 31.lip.2006 13:05:41 Posty: 5400 Lokalizacja: mazowieckie Auto: S6 C4 |
|
|||
| Góra | |
|||
| stawsz |
|
||||
Dołączył(a): 16.gru.2004 14:18:15 Posty: 1321 Lokalizacja: Rawa Maz. Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r. |
|
||||
| Góra | |
||||
| WMS |
|
|||
Dołączył(a): 12.lut.2014 22:40:27 Posty: 34 |
|
|||
| Góra | |
|||
| gitmar |
|
|||
Dołączył(a): 31.lip.2006 13:05:41 Posty: 5400 Lokalizacja: mazowieckie Auto: S6 C4 |
|
|||
| Góra | |
|||
| 2rafal7 |
|
|||
Dołączył(a): 07.kwi.2008 20:47:37 Posty: 3345 Lokalizacja: Łódź |
|
|||
| Góra | |
|||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10381 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| WMS |
|
|||
Dołączył(a): 12.lut.2014 22:40:27 Posty: 34 |
|
|||
| Góra | |
|||
| Inter32 |
|
|||
Dołączył(a): 07.sty.2011 20:05:02 Posty: 404 Auto: a8 d2 i 80 |
|
|||
| Góra | |
|||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10381 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| gitmar |
|
|||
Dołączył(a): 31.lip.2006 13:05:41 Posty: 5400 Lokalizacja: mazowieckie Auto: S6 C4 |
|
|||
| Góra | |
|||
| Morgi |
|
|||
Dołączył(a): 03.lip.2006 11:06:41 Posty: 8330 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro |
|
|||
| Góra | |
|||
| arthurr |
|
|||
Dołączył(a): 31.paź.2005 16:35:35 Posty: 1950 Lokalizacja: Orzesze |
|
|||
| Góra | |
|||
| Morgi |
|
|||
Dołączył(a): 03.lip.2006 11:06:41 Posty: 8330 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro |
|
|||
| Góra | |
|||
| stawsz |
|
||||
Dołączył(a): 16.gru.2004 14:18:15 Posty: 1321 Lokalizacja: Rawa Maz. Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r. |
|
||||
| Góra | |
||||
| spiler86 |
|
|
Dołączył(a): 23.lis.2011 22:50:33 Posty: 104 Lokalizacja: TBU Auto: A6 C4 AHU & ABC |
||
| Góra | |
|
| Morgi |
|
|||
Dołączył(a): 03.lip.2006 11:06:41 Posty: 8330 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro |
|
|||
| Góra | |
|||
| 2rafal7 |
|
|||
Dołączył(a): 07.kwi.2008 20:47:37 Posty: 3345 Lokalizacja: Łódź |
|
|||
| Góra | |
|||



2.8 spokojnie da sobie radę (zwłaszcza w manualu). AAH to prosty i wdzięczny silnik. ACK 193KM bywa bardziej upierdliwy (więcej osprzętu-więcej do psucia). Miałem kilka sztuk AAH i bardzo miło wspominam. Miałem ACK, niby teraz mam niemal bliźniaczy AMX w A4 i w sumie też nie narzekam ale stwierdzam (nie pierwszy raz na tym forum) że bardziej idiotoodporny jest stary AAH...


Ten silnik bardzo dobrze współpracuje z gazem jakbyś nie wiedział i można przejechać setki tys.km.


