Gustav napisał(a):
Dostałem baty od mojego byłego Volva kierowanego przez Tymona. Na obronę powiem iż moje TDi Q nie domagało - brak 250mbar doładowania czyli dziura w dolocie ;/.
Wystartowaliśmy z rolki.
Było chyba 50km/h na godzine - u mnie /3 bieg, u Tymka chyba też. W końcu sygnał do startu , Volvo odrazu wychyliło się do przodu, praktycznie zrównałem się gdy Tymek zmieniał bieg [ Volvo ma krótką skrzynię.] ale gdy zapiął 4 bieg to oddalał się już dosyć dynamicznie. Na domiar złego moje TDI na 4 biegu po przekroczeniu 3500rpm zaczęło szarpać i odrazu zwolniło. No ale tak to jest jak się jeździ z dziurą i EGR'em zaślepionym śrubką

Mocne strony Volva:
-małe koło 14" z wąskimi oponami
-potężny seryjny IC umieszczony centralnie
-krótka skrzynia dobra do przyśpieszeń.
-Lżejsza waga
-większa moc i większy moment
Dopiero znalazłem wypowiedz więc prostuje
-koło identyczne jak u Ciebie czyli 15''
-iCek faktycznie dużo lepiej rozwiązany niż w A6 C4
-skrzynia jak na diesla pierwsze 4 biegi ma niezłe bo:
1gang 50km/h
2gang 80km/h
3gang 120km/h
4gang 165km/h
-nie pamiętam wagi AELa, ale Volvo waży 1600kg więc lekkie nie jest.
EGR również zaślepiony śrubką, o i stare wężyki nie sprawdzane kupę czasu

w domu leżały silicony i się doczekać nie mogły na założenie.
Ale było mineło, a Volvo lata po Gdyni
Ciekawy jestem jak teraz Twój AEL jeździ