|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| Zagor |
|
|||
Dołączył(a): 07.sty.2005 11:02:49 Posty: 2719 Lokalizacja: Warszawa |
|
|||
| Góra | |
|||
| arthurr |
|
|||
Dołączył(a): 31.paź.2005 16:35:35 Posty: 1950 Lokalizacja: Orzesze |
|
|||
| Góra | |
|||
| martab99 |
|
||||
Dołączył(a): 13.sie.2003 12:35:46 Posty: 6442 Lokalizacja: Kraków |
|
||||
| Góra | |
||||
| Zagor |
|
|||
Dołączył(a): 07.sty.2005 11:02:49 Posty: 2719 Lokalizacja: Warszawa |
|
|||
| Góra | |
|||
| jakub33 |
|
||||
Dołączył(a): 14.paź.2006 16:30:56 Posty: 493 Lokalizacja: Bytom |
|
||||
| Góra | |
||||
| Zagor |
|
|||
Dołączył(a): 07.sty.2005 11:02:49 Posty: 2719 Lokalizacja: Warszawa |
|
|||
| Góra | |
|||
| arthurr |
|
|||
Dołączył(a): 31.paź.2005 16:35:35 Posty: 1950 Lokalizacja: Orzesze |
|
|||
| Góra | |
|||
| Zagor |
|
|||
Dołączył(a): 07.sty.2005 11:02:49 Posty: 2719 Lokalizacja: Warszawa |
|
|||
| Góra | |
|||




, a sporo się naczytałem też jak to z tą regeneracją bywa 
Miałem w łapie 2 komplety drążków po wymianie - jedne martaba, drugie swoje - wybite tak, że latały nie tyle luźno co z kilkumilimetrowym zakresem między kulką a gniazdem. Te przeguby nie mają gumy zabezpieczającej (jeśli nie liczyć harmonijki przekładni), smar po latach twardnieje i się wykrusza, po czym wybija się gniazdo z tworzywa. Przed stukaniem następuje zazwyczaj skrzypienie w suchych i ciepłych dniach - znak że smaru już nie ma