|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| Łemek |
|
|||
Dołączył(a): 06.wrz.2015 00:49:29 Posty: 11 Auto: A4 B5 1.8 APT |
|
|||
| Góra | |
|||
| CrazyChazz |
|
||||
Dołączył(a): 06.sie.2012 18:17:39 Posty: 222 Lokalizacja: Opole Auto: A4 B5 ADR |
|
||||
| Góra | |
||||
| Łemek |
|
|||
Dołączył(a): 06.wrz.2015 00:49:29 Posty: 11 Auto: A4 B5 1.8 APT |
|
|||
| Góra | |
|||
| Łemek |
|
|||
Dołączył(a): 06.wrz.2015 00:49:29 Posty: 11 Auto: A4 B5 1.8 APT |
|
|||
| Góra | |
|||
| CrazyChazz |
|
||||
Dołączył(a): 06.sie.2012 18:17:39 Posty: 222 Lokalizacja: Opole Auto: A4 B5 ADR |
|
||||
| Góra | |
||||
| Łemek |
|
|||
Dołączył(a): 06.wrz.2015 00:49:29 Posty: 11 Auto: A4 B5 1.8 APT |
|
|||
| Góra | |
|||
| Łemek |
|
|||
Dołączył(a): 06.wrz.2015 00:49:29 Posty: 11 Auto: A4 B5 1.8 APT |
|
|||
| Góra | |
|||
| Łemek |
|
|||
Dołączył(a): 06.wrz.2015 00:49:29 Posty: 11 Auto: A4 B5 1.8 APT |
|
|||
| Góra | |
|||
| Łemek |
|
|||
Dołączył(a): 06.wrz.2015 00:49:29 Posty: 11 Auto: A4 B5 1.8 APT |
|
|||
| Góra | |
|||
| kulaszek |
|
||||
Dołączył(a): 12.sty.2013 20:47:02 Posty: 102 Lokalizacja: trójmiasto Auto: A6C5 2.4Q/ clio-wife |
|
||||
| Góra | |
||||
| Łemek |
|
|||
Dołączył(a): 06.wrz.2015 00:49:29 Posty: 11 Auto: A4 B5 1.8 APT |
|
|||
| Góra | |
|||
| kulaszek |
|
||||
Dołączył(a): 12.sty.2013 20:47:02 Posty: 102 Lokalizacja: trójmiasto Auto: A6C5 2.4Q/ clio-wife |
|
||||
| Góra | |
||||
| Łemek |
|
|||
Dołączył(a): 06.wrz.2015 00:49:29 Posty: 11 Auto: A4 B5 1.8 APT |
|
|||
| Góra | |
|||



Ale wciąż trzeba wymienić ten gumowy przewód od ezektora, ponieważ przy samym dodawaniu gazu z wolnych obrotów można usłyszeć takie zasysanie powietrza-łapie lewe. Po wymianie zdam relację.

