Zamówiłem na alegroszu moduł DRL, a konkretnie coś takiego: 
http://allegro.pl/show_item.php?item=2859166580Jak wrócę do kraju to zabiorę się za rzeźbę, a jak skończę to foty wskoczą. Za jednym zamachem zagości u mnie DRL+Coming/Leaving Home 

OK. Komplecik dotarł. wygląda to mniej a więcej tak:

EDIT:
Do kompletu dołączona jest gwarancja 24 miesiące, szybkozłączki, końcówki zaciskowe i schematy podłączenia. Są trzy sposoby podłączenia, jeden z nich dotyczy opcji Coming/Leaving Home, którą wybrałem 

Zaczynamy od rozmontowania dolnej części obudowy kolumny kierowniczej.
Odkręcamy zaznaczone śruby:



Podnosimy obudowę, która jest na "wtrzaski" i zakrywa dwie ostatnie śruby, które trzeba odkręcić



Obudowa schodzi, trzeba pamiętać o wypięciu gniazda OBD i lampki oświetlenia nóg

Odkręcamy skrzynkę bezpieczników (2 śrubki) i wpinamy się w instalację za pomocą dołączonych szybkozłączek. 
Fioletowe przewody podpinamy do przewodów świateł  drogowych, biały z żółtym paskiem i biały z czarnym paskiem (w skrzynce 18 i 19).
Zielony przewód podłączamy do zielonego przewodu pozycyjnych (strona nieistotna), w skrzynce bezpiecznik nr. 22, albo 23.
?ółty przewód podłączamy do niebiesko-czarnego przewodu w skrzynce nr.06.
A wygląda to tak:

Pomarańczowy przewód  (zasilanie po stacyjce) podpiąłem pod cienki czerwony przewód (są 3 czerwone) w wiązce przewodów ze stacyjki.


Pozostaje jeszcze kwestia zasilania. Podłączyłem się bezpośrednio pod akumulator za pomocą końcówek zaciskowych z zestawu:

Skręcamy i składamy wszystko z powrotem zusammen do kupy i cieszymy się efektem, wygodą i oszczędnością żarników zenona 



Pozostaje jeszcze polerka kloszy i sprawa lamp będzie załatwiona 
