Ad. 1  Uderz do kolegi Metyoo  
 memberlist.php?mode=viewprofile&u=33239
 memberlist.php?mode=viewprofile&u=33239   Ma na sprzedaż fajną sztukę. Budżet wystarczy aby zrobić ją na igłę 

Ad. 2  S6 C5 w polifcie można już w pełni sprawdzić poprzez np vcdsa. Przedlifty (głównie 99 i 00 rok) nie mają pełnej diagnostyki. Jak nie masz kompa to jest prosty test. Podczas jazdy zwróć uwagę na obroty czy podczas zmiany na wyższy bieg nie podbija obrotów o 100 czy 200. Bedzie to oznaczać problemy z konwerterem (sprzęgło hydrokinetyczne). Wszelkie nadzwyczajne uderzenia czy szarpnięcia - odczuwalne na całym aucie też będą wskazywać na zużyty olej (co nie jest niczym strasznym)  lub już na kończące się koszyki forwardu lub reversu.
Ad. 3  W niczym to nie przeszkadza. Silniki jak są zadbane to z LPG współpracują bardzo dobrze (ale musi być to instalacja z wyższej półki i dobrze zamontowana). Zaraz się mi tu zleci Drookash i zacznie nękać mnie, że gaz jest do kuchenek. Ale prawda jest taka, że działa to i kieszeni nie rujnuje. 
Jeśli ANK to sierpień 2000 do końca 2003 roku. Dlaczego nie AQJ? Naczytałeś się mitów?
Problemu z napinaczami nie ma jeśli ludzie wymieniają kompletny rozrząd a nie tylko pasek i rolki. Są też łańcuchy i pady napinaczy. Przed zakupem możesz wszystko sprawdzić pod vcdsem czy vagcomem (090, 093, 015-017, 002 dla przepływki, 030-034)