Tak dla potomności, właśnie uporałem się ze starym UFO. Przeróbka jest w miare prosta, ale trzeba się nalatać.Stare hamowały jednym centymetrem klocka
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/1171/a8a4b4ca353451d5med.jpg)
Zestaw poszedł z A8 D2. Tarcze przetoczone w zasadzie oczyszczone ze rdzy bo były używane ale praktycznie nowe, zaciski nasmarowane wszystko w pełni sprawne.
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/1172/14aceb59ba51fbf8med.jpg)
Piasta stoczona jakieś pół cm, przy okazji wciśnięte nowe łożyska
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/1172/a0ce968b3b8ed94fmed.jpg)
Później trzeba obciąć jedno ucho na goleni, a dwa pozostałe przewiercić na 14mm
![Obrazek](http://images69.fotosik.pl/1171/269684ce8da9af89med.jpg)
Konieczne też są aluminiowe dystansy o szerokości 13mm z zatoczeniam, Warto żeby tokarz zrobił je na ścisło , wtedy zabija się tarcze i siedzi ścisło wszystko na piaście.Do tego szpilki do koła musza mieć 40 mm długości gwintu.
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/1171/fa519d1e1b2c804cmed.jpg)
No i to chyba na tyle...poskładać założyć klocki, podpiąć czujniki kontrolek i śmigać. Trzeba pamietać żeby zaciski założyć lewy na prawy, o inaczej odpowietrznik wyjdzie na dole.
![Obrazek](http://images70.fotosik.pl/1170/fab13370120c1be5med.jpg)
Wszystko kosztowało niecałego tysiaka, oryginalna 16-stka szprychowa mieści się na styk, spokój do końca życia tego samochodu.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)