|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10377 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| Arthur |
|
|||
Dołączył(a): 19.lis.2006 20:29:29 Posty: 373 Lokalizacja: KRAKÓW Auto: 90Q b2,S8d2,cqV8,RS4b7,A7 |
|
|||
| Góra | |
|||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10377 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| hubos21 |
|
||||
Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15 Posty: 6220 Lokalizacja: Mogilno Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG |
|
||||
| Góra | |
||||
| bloku |
|
||||
Dołączył(a): 18.sty.2006 20:22:26 Posty: 5248 Lokalizacja: Reda (pomorskie) Auto: 80 2,3 10V |
|
||||
| Góra | |
||||
| 2rafal7 |
|
|
Dołączył(a): 07.kwi.2008 20:47:37 Posty: 3345 Lokalizacja: Łódź |
||
| Góra | |
|
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10377 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| 2rafal7 |
|
|||
Dołączył(a): 07.kwi.2008 20:47:37 Posty: 3345 Lokalizacja: Łódź |
|
|||
| Góra | |
|||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10377 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| Morgi |
|
|||
Dołączył(a): 03.lip.2006 11:06:41 Posty: 8330 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro |
|
|||
| Góra | |
|||
| 2rafal7 |
|
|||
Dołączył(a): 07.kwi.2008 20:47:37 Posty: 3345 Lokalizacja: Łódź |
|
|||
| Góra | |
|||
| mek1 |
|
|||
Dołączył(a): 28.sie.2007 11:22:28 Posty: 781 Lokalizacja: a-chów/b-b |
|
|||
| Góra | |
|||
| Morgi |
|
|||
Dołączył(a): 03.lip.2006 11:06:41 Posty: 8330 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro |
|
|||
| Góra | |
|||
| hubos21 |
|
||||
Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15 Posty: 6220 Lokalizacja: Mogilno Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG |
|
||||
| Góra | |
||||
| 2rafal7 |
|
|||
Dołączył(a): 07.kwi.2008 20:47:37 Posty: 3345 Lokalizacja: Łódź |
|
|||
| Góra | |
|||
| bloku |
|
||||
Dołączył(a): 18.sty.2006 20:22:26 Posty: 5248 Lokalizacja: Reda (pomorskie) Auto: 80 2,3 10V |
|
||||
| Góra | |
||||
| hubos21 |
|
||||
Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15 Posty: 6220 Lokalizacja: Mogilno Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG |
|
||||
| Góra | |
||||
| bloku |
|
||||
Dołączył(a): 18.sty.2006 20:22:26 Posty: 5248 Lokalizacja: Reda (pomorskie) Auto: 80 2,3 10V |
|
||||
| Góra | |
||||
| hubos21 |
|
||||
Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15 Posty: 6220 Lokalizacja: Mogilno Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG |
|
||||
| Góra | |
||||
| bloku |
|
||||
Dołączył(a): 18.sty.2006 20:22:26 Posty: 5248 Lokalizacja: Reda (pomorskie) Auto: 80 2,3 10V |
|
||||
| Góra | |
||||






Pasek zerwało (NOWY!!!) po 30 minutach pracy. Kolizja na 2,3 i 6. Zawory, koniki, prowadnice tylko z oryginału - zamienników brak (jakieś 5-6 lat temu). Zawory też niedostępne więc kupowałem inne czapki. Do tego po zerwaniu paska napinacze też siadły - stanęły dęba tłoczki powodując ślady na panewkach - tulejowanie by nic nie pomogło.