aktualnie fura jest po zmianie anteny 

 radio słabo odbierało no i znalazłem przyczynę. Zgnita antena, założona nowa ze wzmacniaczem w podstawie. 


oraz obecnie stoi u mechanika wreszcie na szukaniu braku komunikacji z ECU. Z tego co wiem to udało się połączyć ale prosto w sterownik, bez użycia gniazda (kable idące od gniazda do ECU są sprawne i dobre). Któryś element blokuje komunikację, licznik, może abs. Szukanie trwa. 

mała aktualizacja. 
komunikacja z ecu została przywrócona poprzez zrobienie obejścia zegarów, auto normalnie się diagnozuje z gniazda OBD. Ogólnie licznik jest uszkodzony i mam do wyboru albo zostaje tak jak jest ale ja nie mam możliwości komunikacji z licznikiem albo kupuje licznik poliftowy do benzyny i zmieniam tarcze na swoje białe i wszystko programuje itp. 
Ogólnie potrzebuje dorobić kluczyk więc też mam 2 opcje i obie są słabe, albo wyłącze w ECU immo i po prostu dorobie kluczyk ale nie bedzie centralnego zamka bo z tego co czytałem idzie przez licznik kodowanie albo wszystko zmieniam i będe mógł dorobić kluczyk normalnie i zakodować. 
co ciekawe, check swiecił się od pompy sai, obecnie nie pali się. Natomiast brak katalizatora nie powoduje błędu 2 sondy 
 
 
i fotka z dziennych świateł. 

świecą bardzo mocno jednorodnym światłem (COB diody) w nocy czasami można przez chwile zapomnieć włączyć normalne światła.
Auto pracujące 
 