Za dużego wyboru nie masz w pierwszej generacji Q5. Albo R4T czyli 2,0 TFSI z jego bolączkami w pierwszych rocznikach albo V6 wolnossące, które jest rozsądne. I zostaje 3,0 TFSI jesli lubisz mieć trochę mocy pod nogą. Każdy z nich ma swoje wady i zalety. Wszystko zależy od potrzeb. Osobiście jakby to miało byc auto do codziennej jazdy to brałbym 2,0 TFSI. Jeśli jednak jako dodatkowe auto w rodzinie to szedłbym w 3,0 TFSI.
Może nie najmniej awaryjne ale najmniej generujące koszty będzie równiez 2,0 TFSI najlepiej z ostatnich roczników 2013-2015 z wyeliminowana wada pierścieni.
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|