Albert napisał(a):
jeśli jest 467cc @ 4 bar to bedzie około 350cc @ 3 bar
Algorytm przeliczania wydajności wtysków przy zwiekszeniu cisnienia nie jest liniowy.
Algorytm jest następujacy:
wartość przy wyższym ciśnieniu = wartość przy niższym ciśnieniu * pierwiastek(cisnienie wyższe/ciśnienie niższe)
Dla przykładu, w przypadku wtrysków 0 280 150 791, które mają 397cc/min przy 3 Barach
wartość przy 4 barach = 397 * pierwiastek(4/3) czyli 458 cc/min
Tak więc wydajność porównywanych wtysków (rs2 vs. gt2) jest prawie identyczna, tylko że nie gra mi tu kilka rzeczy:
1. 0 280 150 984 to numer standardowych katalogowy zielonych wtysków od RS2 (na pewno nie były pomarańczowe)
2. Nie znam wydajności wtrysków o numerze 0 280 150 791, ale podana wartość przy trzech barach albo nie jest właściwa albo to nie są wtryski od GT2. GT2 przy mocy 460 koni potrzebuje wydajniejszych wtrysków. Jakkolwiek 6 * 458 cc/min powinno wystarczyć na 460 koni, ale w takim przypadku wtyski pracowałyby prawie na granicy swojej wydajnosci, a producenci zakładają wartości nie wyższe niż 80-85%.