.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.maja.2025 16:18:43

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: wycieraczki - tryb czasowy
PostNapisane: 13.lut.2004 21:49:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
ostatnio zauwazylem u siebie dziwna prace wycieraczek w trybie czasowym:
co jakis czas zamiast zagarnac tylko raz zdarza sie ze zagarnia dwa razy przy czym podwojne machniecie nie powtarza sie w regularnym cyklu (czasami wystepuje po 5 pojedynczych a czasami po 6 albo wcale nie wystepuje).
jaka moze byc przyczyna?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2004 22:18:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 07:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
tzn jedzie w jedna strone i staje na jakis czas potem wraca? Dobrze zrozumialem?? Jezeli tak to walniety jest czujnik na kole zamoachowym mechnizmu wycieraczek. Trzeba zdjac odlone z silniczka i zobaczyc co sie stalo z tym stykiem. Jeszcze jest opcja ze dostala sie woda, ta zamarzla i styki podgielo.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2004 22:26:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
MariuszD napisał(a):
tzn jedzie w jedna strone i staje na jakis czas potem wraca? Dobrze zrozumialem?? Jezeli tak to walniety jest czujnik na kole zamoachowym mechnizmu wycieraczek. Trzeba zdjac odlone z silniczka i zobaczyc co sie stalo z tym stykiem. Jeszcze jest opcja ze dostala sie woda, ta zamarzla i styki podgielo.

nie.
zamiast zrobic 1x"hop&siup" to co jakis czas robi to 2x :P

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2004 22:31:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 07:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
A jak masz wlaczone wycieraczki na stale i je wylaczysz to tez jest o jeden cho-sip za duzo???

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2004 22:44:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 03:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
Moze przekaznik jest walniety?

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2004 22:44:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
na to uwagi nie zwrocilem ale zobacze jutro.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 01:53:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 16:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
hmm zauwaz czy np jak wlonczasz kierunek albo naciskasz cos zwiaznego z elektryka sie to dzieje ?

moj tato mial cos takiego w a4 ze jak wlonczal kierunek to mu wycieraczki wariowaly nie wiem co jedno ma do drugiego wspolnego

ktos kiedys jakies kable zle zlaczyl i sterowanie wariowalo

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 07:11:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
juziooo napisał(a):
hmm zauwaz czy np jak wlonczasz kierunek albo naciskasz cos zwiaznego z elektryka sie to dzieje ?

moj tato mial cos takiego w a4 ze jak wlonczal kierunek to mu wycieraczki wariowaly nie wiem co jedno ma do drugiego wspolnego

ktos kiedys jakies kable zle zlaczyl i sterowanie wariowalo

pozdrawiam

ale kiedys tego nie bylo a nie sadze zeby xenony namieszaly :P

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 09:58:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 23:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
E tam, ale masz problem - ja mam jeszcze inaczej - w avancie raz mi działą tylna wycieraczka, a raz nie.
Co to może być? :):

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 11:16:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 11:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
Ataman70 napisał(a):
E tam, ale masz problem - ja mam jeszcze inaczej - w avancie raz mi działą tylna wycieraczka, a raz nie.
Co to może być? :):


To moga byc styki w manetce, kazalem to elektrykowi przeczyscic i od 2 lat jest spokoj.
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 16:09:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2003 20:57:49
Posty: 355
Lokalizacja: ReZaCzOLeNd
Ataman70 napisał(a):
E tam, ale masz problem - ja mam jeszcze inaczej - w avancie raz mi działą tylna wycieraczka, a raz nie.
Co to może być? :):


Cytuj:
To moga byc styki w manetce, kazalem to elektrykowi przeczyscic i od 2 lat jest spokoj.
Pozdro MJ



...czyszcze styki na manetce...hmmm zachcało mi sie avanta... :P :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 16:37:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 07:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Ataman70 napisał(a):
E tam, ale masz problem - ja mam jeszcze inaczej - w avancie raz mi działą tylna wycieraczka, a raz nie.
Co to może być? :):


Ja stawiam na kabel :D , poczekaj az ci przestanie jeszcze dzialac podsiwetlanie tablicy albo centralny i bedziesz mial pewnosc. Najlepiej wez sobie miernik i sprawdz czy jak wlaczysz wycieraczke jest na silniku napiecie. Jak jest to moze styki rozlaczajace na kole zamachowym wycieraczki ;) .

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 23:51:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 23:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
jaszczur napisał(a):
A przy okazji , skorzystam z tego postu.
Czy w B4 jest tylko jedna pozycja pracy czasowej wycieraczek?
A może można jakoś regulowac czas przerwy.

Fabrycznie jest tylko jedna taka możliwość, ale nie ma rzeczy niemożliwych do wyrezania :diabel:

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 23:58:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 07:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Ataman70 napisał(a):
jaszczur napisał(a):
A przy okazji , skorzystam z tego postu.
Czy w B4 jest tylko jedna pozycja pracy czasowej wycieraczek?
A może można jakoś regulowac czas przerwy.

Fabrycznie jest tylko jedna taka możliwość, ale nie ma rzeczy niemożliwych do wyrezania :diabel:


Dokladnie. Wystarczy zaingerowac w uklad RC stalej czasowej i wyciagnac potencjometr na zewnatrz. :P

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2004 00:01:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2003 20:57:49
Posty: 355
Lokalizacja: ReZaCzOLeNd
...u mnie kable sa okej, stawiam na wyłącznik, czyli to co opisywał Marcin...

...tylko jak sie tam dobrac...???

...jutro zaczynam....... :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2004 00:02:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 07:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
SzOsTi napisał(a):
...u mnie kable sa okej, stawiam na wyłącznik, czyli to co opisywał Marcin...

...tylko jak sie tam dobrac...???

...jutro zaczynam....... :D


rezac panowe...rezac...duzo rezac... :D

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2004 00:11:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2003 20:57:49
Posty: 355
Lokalizacja: ReZaCzOLeNd
Mariusz moze znajdziesz gdzies instrukcje demontazu owego przełącznika od wycieraczek....bardzo chetnie oblookam co by sie nie jorgnąć i czegos nie połamac .... :):

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2004 01:49:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 07:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
jaszczur napisał(a):
Cytuj:
Wystarczy zaingerowac w uklad RC stalej czasowej i wyciagnac potencjometr na zewnatrz.

A gdzie znajdę schemat tego układu i gdzie on się znajduje w aucie? To lukne gdzie by wsadzić potenciometr.


Nie wiem jaki masz samochod ale w B3 i B4 jest to uklad elektroniczny zamkniety w obudowie duzego przekaznika samochodowaego i siedzi na plycie bezpiecznikow na pozycji 9.

Schematu tego ukladu nie mam - co nie oznacza ze moge nie miec - wystarczy rozebrac i zrobic schemat, ale mi to nie potrzebne - dopuki cos nie padnie (odpukac).

Naprawde chesz regulowac?? Czas jest naprawde dobrze dobrany inaczej Audi zrobilo by regulator. A moze masz jakis sentyment do 125p lub poloneza??? :D

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: