dzis miala miejsce proba generalna "na sucho".
MariuszD zrezal co trzeba - przejsciowka gotowa, inwersje niektorych sygnalow porobione.
mimo ze z racji kosztow pierwotnie wtyczki mialy byc z tasmy od peceta (nawet juz je zrezalem) to jednak udlao mi sie zakupic oryginalne wtyczki 32 pinowe.
kontrolki, podswietlenie, regulacja, zegarek, FIS itp dziala - problemem okazal sie brak wskazan na wskaznikach temperatury oleju, poziomu paliwa oraz temperatury cieczy - wskazowki na ww wskaznikach podniosly sie ale za cholere nie mozna bylo spowodowac ich maksymalnego wychylenia. caly czas bylo na nich napiecie tylko 4 V.
przy okazji rozebralismy troche ten licznik aby sprawdzic jego bebechy i musze przyznac ze elektronika w nim robi wrazenie - licznik od B4 przy nim to pikus
gdzies jakies piny najprawdopodobniej sa jeszcze zle podpiete.
przydalby sie polski opis pinow w zlaczach 3x32 albo solidne tlumaczenie opisu ktory jest tu:
http://www.rezacze.pl/bilu/rezanko_licz ... au_can.pdf lub schemat licznika A6 z 2000 roku.
zaraz po swietach pierwsze testy drogowe...
C. D. N.
ps. biale oswietlenie jest przesliczne - zwlaszcza w kontrascie z kolorystyka FISa i krwistoczerwonych wskazowek oraz wyswietlaczy
