.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.cze.2025 21:02:11

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 09:38:13 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie pozostaje mi nic innego jak powiedziec ze trzeba oddac do fachowca... bo albo to co sprawdzales , zle sprawdziles albo jest jakas nietypowa usterka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 11:46:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 17:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
kurde mam podejrzenie ze to może byc czujnik temperatury ale tez niewiem czemu na gazie miałby on przyczyne drgań.jak odepne wtyczke to czy na gazie czy na benzynie obroty wskakują tak na 1050 jak podłącze to po chwili spadaja na 900. co do rezystancji to zmierzyłem i przy 90 stopniach jest 186 Ohmów. Poczekam aż silnik wystygnie i zmierze ponownie. Ile powinno być ohmów przy 90 st i jak jest silnik zimny?

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Ostatnio edytowano 18.cze.2006 11:18:17 przez Neti, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2006 11:17:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 17:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Czy naprawde nikt z klubowiczów nie mógłby dla mnie sprawdzić tych oporności albo mając wiedze podać prawidłowych??

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2006 11:23:27 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
czujnika temperatury w to nie mieszaj bo ta opornosc ktora mierzysz to oporonosc jakiegos tranzystora i innych elementow takze na nic to sie zda a ten drugi czujnik temperatury to czujnik zwarciowy czyli nie ma oporu tylko zalacza albo rozlacza styki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2006 12:32:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2005 19:13:45
Posty: 67
Lokalizacja: Audi A4 B6 1,9 TDI
Ja mam dane do silnika 2,6 ale powinny być podobne
Opór na czuiniu temperatury

0 st - 6kOhm
10 st. - 3,5kOhm
20 st. - 2,5kOhm
40 st. - 1,5kOhm
60 st. - 600 Ohm
80 st. - 300 Ohm
100 st. - 180 Ohm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2006 16:54:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2006 17:18:42
Posty: 124
Lokalizacja: warszawa
iddziesz dobrym torem miałem podobny problem w swoim byłem u 3 elektryków i żaden z nich nie poradził sobie dopiero odpowiedni diagnosta doszedł do sedna sprawy sprawdź wszystkie kabelki po prawej stronie silnika czy dobrze przewodzą,czy są odpowiednio podłączone u mnie dodatkowo nie palił na wszystkie cylindry a jeżeli to nie pomoże to tak jak mówił Hans wizyta u" dobrego" fachowca to nie typowa usterka.

_________________
audi 4ever however whenever


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2006 20:38:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 23:33:12
Posty: 1207
hans o którym drugim czujniku piszesz - od załączania wentylatora ten jest faktycznie zwarciowy natomiast sterujący ecu zmienia oporność wzg temp w/g tabeli.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2006 20:39:30 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ten do kompa jest 3 stanowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2006 08:52:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 23:33:12
Posty: 1207
ten na magistrali wodnej w okolicy halla jest 3 stanowy .to teraz już nic nie wiem auto data mówi coś innego.a pomiary wykonywane osobiście na 3 czujnikach stwierdzają że zmienia opór wzg temp w/g tabeli.możę wiesz coś więcej bo mam podejrzenie w stosunku do jednego z moich czujników .w/g pomiarów jest ok ale po zamontowaniu giną wolne obroty

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 21:16:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2006 17:34:18
Posty: 162
Lokalizacja: Andrychów
panowie a gdzie jest ten czujnik temperaturki o którym mówicie że zmienia rezystancje?

mam pytanko bo w moim 2,8 v6 AAH ostatnio wymieniłem pompe oleju.
przy wolnych obrotach około 950 1000 nanometr pokazuje ciśnienie oleju 1 bar a przy 6 tys obrotó nanometr pokazuje 6 barów. Nie wiem czy to właściwe wartości. Ale kiedy silnik wejdzie powyżej 2000obrotów to wyskakuje mi kontrolka oleju! o co może chodzić?
może jakiś spec zagada do mnie na gg: 2899451 bo mam jeszcze problem z przymuleniem samochodu, nie ciągnie jak na ten motor.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: