.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 09:22:11

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3 KP] Ile oleju biorą Wasze pięciocylindrówki?
PostNapisane: 21.cze.2006 15:45:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2006 17:40:54
Posty: 36
Lokalizacja: Kielce
Pytam bo mój zjada gdzieś około 0,5 litra na 1000 km, czy to normalne? Czy to już tragedia? Pozdrawiam.

_________________
C4 AAD Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C3 KP] Ile oleju biorą Wasze pięciocylindrówki?
PostNapisane: 21.cze.2006 17:11:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2006 23:50:17
Posty: 54
Lokalizacja: okolice Poznania
madmax napisał(a):
Pytam bo mój zjada gdzieś około 0,5 litra na 1000 km, czy to normalne? Czy to już tragedia? Pozdrawiam.

Ja nie muszę nawet zaglądać pod maskę, ale ma pierwsze 140 kkm.

_________________
od 09.2005 do 12.2006 - Audi 80 B4 2.3 E (NG) 1992 sedan, pierwsze 150tys. km, kupiony w stanie idealnym, sprzedany w stanie absolutnie idealnym, serwisowany zawsze w ASO.
od 12.2006 do teraz - Audi A4 B5 1.9 TDI (AFN) 1996 kombi, pierwsze 200 tys. km, kupiony w stanie idealnym, już jest w stanie absolutnie idealnym, serwisowany zawsze w ASO.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2006 17:49:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
0,5/1000km to juz mozna sie troche pomartwić.

Jak zgasisz mocno rozgrzany wieczorem, a potem odpalając z rana, puszcza niebieskiego dymka, to do wymiany uszczelniacze zaworowe. kosz 2,5zł*10.

Ja jutro to u siebie wymieniam.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2006 17:50:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 19:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
U mnie było do 0,7L na 1500 km.Uszczelniacze pujdą do wymianki chyba.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2006 18:16:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 16:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
Mam o jeden garnek wiecej i spalam ok.2-2,5l na 15000km i to juz wydaje mi sie duzo ale wybaczam :579:

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2006 20:22:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 22:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Cztery cylindry, 200-250 ml na 1000 km :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 01:18:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 12:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
U mnie wciaga jakies 2-2.5 ltr/10 000 km przy raczej dynamicznej jezdzie na wysokich obrotach. Autentyczny przebieg 240 tys km, 2 lata temu ( lub jakies 25 tys km) zmienione uszczelniacze

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 07:30:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 06:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
A mnie wlasnie ciagnie okolo setki na 10000...jeszcze mi zadne audi tak malo nie ciagnelo - niesamowite :) Nie wiem czy ktos wymienial uszczelniacze...

Olej LiquiMoly MoS 10w40.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Ostatnio edytowano 22.cze.2006 09:56:07 przez zuru, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 09:04:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 15:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Panowie.... podając "ile bierze silnik" dobrze jest podać jaki olej jest zalewany. Da to trochę światła na to, w jakiej kondycji jest silnik i uszczelniacze.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 15:11:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 11:05:39
Posty: 252
Lokalizacja: Mysłowice
jakieś 1 litr na 10.000 km :D
(po wymianie szklenek ok.250.000, olej 10w/40, początkowo mobil 0w/30 a teraz orlen lub lotos i tak od 9 lat, ok. 400.000 km przebiegu :diabel: )
- ideał, dodam że silnik nie grzebany, fabryka przewiduje nawet 1l/1000 km :peace:

_________________
2.6 V6 ABC, 80 b4 avant 1995, climatronic, Pb (2006 - )
2.3 R5 NG, 80 b4 sedan 1992, +/- 1.350.000 km, Pb (1997-2018)
VW Bora 1.6 16V AZD 2001 (2018-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 19:07:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2005 22:55:05
Posty: 236
Lokalizacja: Mrągowo
a u mnie po wymianie "szklanek" i uszczelniaczy ,jak narazie,niewidac ubytków.......

VW Passat 2.2 GT SYNCRO ,olej CASTROL MAGNATEC 10W40


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 21:37:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 16:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Ćwiarteczka Mobil półsyntetyk na 1000 ale leciało pod klawiatura, uszczelka już wymieniona zobaczymy jak będzie teraz, choć gaz już pewnie wydłubuje uszczelniacze :):

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 23:18:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
wlasnie skończylem wymiane uszczelniaczy. Przegoniłem go po mieście w szerz i wzdłuż na 3ech biegach i nie widać żeby kopcił z rury :D. Ale pojezdze jeszcze kilka dni i poobserwuje.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2006 10:29:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2006 17:40:54
Posty: 36
Lokalizacja: Kielce
No to mnie czeka wymiana uszczelniaczy......Byłem teraz w weekend na motobazarze w Łodzi i potwierdziło się to co zaobserwowałem kiedyś: najgorsze kopcenie jest podczas takiego odpalania, przejechania paru metrów, zgaszenia, znów odpalania itd. na rozgrzanym silniku, tak właśnie jak się jedzie w kolejce do wjazdu na motobazar. Podczas porannego odpalania nie kopci nic, także podczas jazdy po mieście czy po trasie dosłownie nic nie kopci. Tylko właśnie takie odpalania i gaszenia na rozgrzanym. Dzięki za rady. Acha, olej to Mobil 15W/40. Pozdrawiam.

_________________
C4 AAD Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2006 18:26:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 02:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
2.3 NG. Silnik przy orginalnym przebiegu 190 000km mial wymieniane pierscienie, uszczelniacze, szklanki i uszczelki. Na poczatku lalem Castrol GTX Magnatec 10W/40 a teraz leje Orlen Platinum 10W/40 i przy dosc dynamicznej jezdzie na LPG bierze okolo 1.2l na 11 000km. a w drogim Audi 2.8(sama benzynka, przebiek 190 000mil) niestety mam uszkodzona uszczelke pod jedna glowica i lekko saczy olej z kanalu olejowego do wewnatrz cylindrow i na zewnatrz przez co bierze okolo 1l na 1000km. wiec odrazu zadaje pytanie co mam zrobic?, auto jezdzi tak od okolo 40 000km, w jaki sposob to najlepiej naprawic?

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2006 21:56:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 11:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
0,5 l 1000 km Lotos polsyntetyk 4 cylindry. Ale mnie czeka wymiana zimeringu miedzy silnikiem a skrzynia. Chyba z tym poczekam az sie sprzeglo skonczy :P

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2006 23:08:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2006 21:42:50
Posty: 58
Lokalizacja: rzeszow
u mnie ssanie oleju jest na 10000 okolo 1,5-2,0 mam silnik aah 2,8 v6 i ci ktorych pytalem tez tyle dolewaja a zmienilem uszczelniacze zaworowe i jest podobnie

_________________
[][__]==0000==[__][]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2006 23:41:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
olej - Shell Helix Ultra Racing 10W60 (syntetyk)
przebieg - 313 tys
stan oleju - po 2 tys caly czas ten sam poziom :diabel:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 10:39:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2004 21:21:43
Posty: 119
Lokalizacja: kętrzyn
olej Valvoline racing vr1 10w60
około 0,7l na 10000km silnik 2.3 ng w a coupe oryginalny przebieg 229tyś
wcześniej było 100q 2.2t i potrafiło dojsc do 5l na 10000km :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 14:03:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 13:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
w 7A tak jak u martab`a .. okolo 2-2.5 na 11 000km. Olej Castrol RS Formula 10W60 Syntetyk.

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: