.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 20:59:13

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 12:44:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 17:07:05
Posty: 138
Lokalizacja: Gdynia
No dobrze ale jeżeli mówisz, że w momencie kiedy szarpie spada ilość podawanej zupy to może niekoniecznie pompa. Komputer samochodu dawkuje paliwo na podstawie przepływomierza, obrotów i pedału gazu, więc to co widzisz na VAGu to jest dawka obliczona przez elektronike, a nie to co faktycznie trafia do silnika. Więc skoro elektronika pokazuje że jest mało..... W benzynie sonda lambda pokazuje skład mieszanki i pełni role sprzężnia zwrotnego tutaj takiego parametru chyba niema więc komputer tak naprawde niewie ile paliwa trafia do silnika?! Ale skoro on sam już zaniża dawke? (Poprawcie mnie jeśli się myle bo nigdy nie jeździłem TDI, miałem zwykłego diesla więc tu mogę niemieć racji) Miałem podobny temat w Volvo V70XC i okazał się przełamany kabel od przepływomierza chociaż na mierniku wyglądał dobrze bo wykazywał 0,3 ohma.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 13:11:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2006 12:02:10
Posty: 93
Lokalizacja: Leszno - Wielkopolska
przepływomierze miałem 3 sztuki w tym jeden kompletnie nowy i za każdym razem to samo, kabel tak daleko jak szło sprawdziłem, pedału gazu jeszcze nie sprawdzałem, choć widziałem auto ze zepsutym pedałem to właściwie szło tylko zapalić a nie jedzie wcale, dlatego to wykluczam, choć oczywiście przy najbliższej wolnej chwili sprawdzę. rozmawiałem jeszcze z elektronikiem i określił to tak: w momencie szarpania nie pobierane jest paliwo, spada zużycie. auto nie jest po wypadku więc wszelkie załamania kabli, przerwania raczej odpadają. w intercarsie ten numer pompy regenerowanej kosztuje 3350 już z bonusem za moją.

_________________
b4, tdi, avant, czerwony jak ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 01:47:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 11:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Sid - powiedz, że pojechałeś do Włoch nieszarpiącym 1Ztem a chytrze uszkodzony wtrysk sterujący rozplaćkałeś pieczołowicie młotkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 07:26:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2006 12:02:10
Posty: 93
Lokalizacja: Leszno - Wielkopolska
samochód zrobiony!!! wtrysk sterujący na wysokich obrotach przestawiał cały czas zapłon i dlatego szarpało. pomiary ok, podczas stukania we wtrsyk nie przerywał więc niby zwoje cewki ok, zresztą jak byłem w nadarzynie facet wtrysk mi wymienił, ale nie był na 100% pewnien czy jest ok. udało mi się załatwić prawie nowy i wreszcie jest ok. byłem nawet w serwisie i oni sami nie potrafią steierdzić dlaczego ten wtrysk tak się zachowuje, nie potrafią też go zdiagnozować, oporność jest ok i to właściwie wszystko. ważne że pali. już nawet to że kamień zrobił mi wczoraj małą dziurkę w chłodnicy klimy tak nie przeraża :)

_________________
b4, tdi, avant, czerwony jak ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 09:08:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 23:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
sid napisał(a):
samochód zrobiony!!! wtrysk sterujący na wysokich obrotach przestawiał cały czas zapłon i dlatego szarpało. pomiary ok, podczas stukania we wtrsyk nie przerywał więc niby zwoje cewki ok, zresztą jak byłem w nadarzynie facet wtrysk mi wymienił, ale nie był na 100% pewnien czy jest ok. udało mi się załatwić prawie nowy i wreszcie jest ok. byłem nawet w serwisie i oni sami nie potrafią steierdzić dlaczego ten wtrysk tak się zachowuje, nie potrafią też go zdiagnozować, oporność jest ok i to właściwie wszystko. ważne że pali. już nawet to że kamień zrobił mi wczoraj małą dziurkę w chłodnicy klimy tak nie przeraża :)



kiedys w swoim ex-B4 TDI tez mialem takie same objawy (szarpanie na wyzszych obrotach ) ... wymienilem wtryski na nowki od AFN-a i szarpanie ustalo ..... pisalem o tym na forym ... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 09:19:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2006 12:02:10
Posty: 93
Lokalizacja: Leszno - Wielkopolska
czytałem o tym, końcówka była zmieniona i ten sterujący też, niestety był z giełdy i jak to z giełdy bywa walnęty. jedno w każdym razie już wiem na pewno: nie każdy kto ma vaga jest mechanikiem, analiza tego co pokaże vag i wyciągniećie poprawnych wniosków nie każdemu niestety się udaje, a lista błędów nie zawsze jest 100% trafioną diagnozą. teraz już wiem kto w okolicy ma vaga na pokaz a kto potrafi z niego korzystać.

_________________
b4, tdi, avant, czerwony jak ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 09:20:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2006 12:02:10
Posty: 93
Lokalizacja: Leszno - Wielkopolska
BBart napisał(a):
Sid - powiedz, że pojechałeś do Włoch nieszarpiącym 1Ztem a chytrze uszkodzony wtrysk sterujący rozplaćkałeś pieczołowicie młotkiem.


może go puszczę na allegro, może się komuś przyda :)

_________________
b4, tdi, avant, czerwony jak ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: