.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.maja.2025 23:27:11

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2006 16:57:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 23:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Dred napisał(a):
Combi napisał(a):
z tym się nie zgodze teraz niestety to auto wyglada jak wóż drabiniasty ( bez obrazy)

Tu się z tobą zgodzę. Dla mnie kolosalna różnica. Jeszcze raz przed:
http://img466.imageshack.us/img466/1391/27xk.jpg
i po:
http://img528.imageshack.us/img528/9741/1webpt0.jpg

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Ostatnio edytowano 13.sie.2006 23:22:54 przez emge, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2006 20:55:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 13:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
emge -> nawet na niskich springach nie siedział zbyt nisko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2006 21:38:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 03:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Wygladalo na -40mm i to jest jeszcze ok. Widzialem b3 na -70 na gwincie i to juz bylo ostre :D

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2006 22:33:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 20:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
wszystko jest kwestią podejścia do obniżania... jak dla mnie teraz
jest seryjnie zwyczajnie a było prawie idealnie... no ale jak właściciel
nie mógł wytrzymać to trudno... ktos się cieszy teraz niskim zawiasem
nic w przyrodzie nie ginie :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 18:33:27 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 23:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Właśnie apropo w przyrodzie nie ginie. Jeśli ktoś chce przednie sprężynki (moje stare) mogę oddać gratis :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 19:19:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 15:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
to ja mogę chceć
jak jedziesz do Torunia to je odbiore :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 20:00:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 23:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Ciężka sprawa z tym wyjazdem :zly:

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 20:31:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2006 17:08:01
Posty: 671
Lokalizacja: Piaseczno
Moja niunia strasznie wygląda... taka jakaś wysoko zawieszona...

_________________
B5FL AVANT APU
V70 D5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 21:25:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
I madrze zrobiłeś ze to dziadostwo wyjołeś , wszyscy sie madrzą , a nikt nie zajzy czy kielichy nie oderwały sie od mieczy, czy podużnice nie rozwarstwiły sie od ścian , czemu siadają elementy zawieszenia tak szybko, a szyba czołowa pękła bez przyczyny, nadwozia w takich starych autach niestety " pracują" , a takie twarde zawieszenie dodatkowo je osłabia , i nikt temu nie zaprzeczy!!! , sam niejednokrotnie robiłem drobne wstawki blacharskie po "wielce mądrych tunerach". :wpale:

P.S Ze wszystkiego sie wyrasta :!:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 22:41:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2006 00:30:51
Posty: 788
mały v8 napisał(a):
I madrze zrobiłeś ze to dziadostwo wyjołeś , wszyscy sie madrzą , a nikt nie zajzy czy kielichy nie oderwały sie od mieczy, czy podużnice nie rozwarstwiły sie od ścian , czemu siadają elementy zawieszenia tak szybko, a szyba czołowa pękła bez przyczyny, nadwozia w takich starych autach niestety " pracują" , a takie twarde zawieszenie dodatkowo je osłabia , i nikt temu nie zaprzeczy!!! , sam niejednokrotnie robiłem drobne wstawki blacharskie po "wielce mądrych tunerach". :wpale:

P.S Ze wszystkiego sie wyrasta :!:


Właściwie każdy tunning ma negatywny wpływ jeśli nie na samo codzienne użytkowanie (niski i twardy zawias, niskie spojlery, duże felgi, głośny silnik) to na żywotność poszczególnych elementów. Rzecz w tym, że seryjny image Audiczek z początku lat 90 jest już dziś niefajny i podoba się tylko koneserom, a nie każdy chce jeździć przeciętnym z wyglądu autem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 17:23:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 06:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Ale chyba to nie oznacza, ze trzeba siac destrukcje ?
Ja tez nie moglem na -40 jezdzic po polskich drogach 2.8 q bo sie nie dalo w spokoju szybko przemieszczac i sie lapalem na obserwowaniu nawierzchni zamiast tego co sie w okolo dzieje....wiec popieram emge, zgadzam sie tez z tym co napisal Maly w 100%

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 21:37:40 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 23:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Dzięki wam za poparcie, bo już myślałem, że mnie wszyscy zjedzą ;) Co do obserwacji drogi mam (miałem) to samo :D

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 23:59:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2006 00:30:51
Posty: 788
zuru napisał(a):
Ale chyba to nie oznacza, ze trzeba siac destrukcje ?
Ja tez nie moglem na -40 jezdzic po polskich drogach 2.8 q bo sie nie dalo w spokoju szybko przemieszczac i sie lapalem na obserwowaniu nawierzchni zamiast tego co sie w okolo dzieje....wiec popieram emge, zgadzam sie tez z tym co napisal Maly w 100%


No niestety trzeba wybrać, albo komforcik połączony ze słabym lub średnim wyglądem i prowadzeniem albo brak komfortu w połączeniu ze świetnym wyglądem i doskonałym prowadzeniem (pomijając wykopki).

Z resztą w tym aucie właściciel wyjął tylko springi i miało to nieznaczny wpływ na wygląd auta. Według mnie bardzo dobrze zrobił. Gorzej jakby chcąc odzyskać komfort wyrzucił oprócz springów np. fajne, duże felgi na niskoprofilówkach, a tak nie ma co narzekać :)

Pomijam już fakt, że krótkie springi w połączeniu z seryjnymi amorami mają się nijak do prawdziwego sportowego (sport. amorki+springi obniżajace) i dedykowanego do danego auta zawieszenia. Nie można się dziwić, że to pierwsze rozwiązanie poza samym efektem wizualnym zupełnie się nie sprawdza i ludzie wracają do serii.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 21:41:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2006 21:33:20
Posty: 74
Lokalizacja: Płock
no i masz auto w pełni terenowe. zrób ponowny back tuning, jeśli nie sprzedaleś tamtych części. amorki do niższej zawiechy tylko gazowe, sądzę, że kyb ma najlepsze, sachs'y są hmm... do średniej klasy zaliczane, tylko sprzedawcy je zachwalają. chyba tyle ode mnie :peace:

_________________
A - agresywny
U - uprzywilejowany
D - dezaprobacyjny
I - ... i nie wiem, co jeszcze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 21:50:39 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 23:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Nigdy :!: Jak ja teraz lubie nim jeździć :) Dziś jechałem do kumpla który mieszka na zadupiu i jedzie się do niego po płytach betonowych, potem po bagnach. Pierwszy raz bezstresowo :peace:

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 21:55:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 03:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
emge napisał(a):
Nigdy :!: Jak ja teraz lubie nim jeździć :) Dziś jechałem do kumpla który mieszka na zadupiu i jedzie się do niego po płytach betonowych, potem po bagnach. Pierwszy raz bezstresowo :peace:


Emge ty najzwyczajnie zly samochod kupiles :D Od razu trzeba bylo terenowy sobie kupic :peace: Nie kazdy moze jezdzic ladnym niskim wozkiem ;-)

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 09:48:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 20:05:02
Posty: 95
Lokalizacja: Polska
Ja mam u siebie obnizone zawieszenie o okolo 40 mm i napewno bym go nie podwyższył .Mimo ze trzesie i prawie wszedzi gdzie wjade to zawsze zawadzam Prtaktycznie zero komfortu Ostatnio nawet niezle przeszlifowalem katalizator No ale cos za cos Autko jak ma obnizone zawieszenie fajnie wyglada ,dodatkowo jeszcze jak ma jakies wypasione fele ,nic dodac nic ując. Mysle o 17-stkach bo mam 14 stki starego typy (lata 90te) i czas najwyzszy je zmienic bo z daleka wygladaja jak kąpaki. Pozdro. 1.9E 113 KM (nie zagazowanych ) szary metalik .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2006 11:50:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 03:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
Kazdy robi to co lubi.
Jesli bys mial w swojeh B3 Krotkie i twarde sprezynki do tego odpowiednie krotkie amorki bylo by ok ;) nic by nie dobijalo.
Prawda, ze komfortu nie ma, ale co za cos.
Ja schodze w dol o kolejne 20mm :D ale musze najpier nadkola do tego przygotowac :peace:

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2006 00:45:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 20:21:35
Posty: 74
Lokalizacja: Rawicz
emge kolego popieram cie :)
wlasnie skonczylem robic to samo :)

wole komfort od jakiegos procentu ogolnego wrazenia.

mialem alusy org od b4 w b3 zamienilem i jezdze w b3 na stalowkach od b4, wydaje sie byc wygodniejszy.
opony zmienilem z 205/50/15 na 195/65/15
wymienilem wszystkie elemnty zawieszenia, koncowki, drazki, tyuleje, sprezyny, amory etc etc etc i teraz dopiero mi sie dobrze jezdzi. jedynie takie charakterystyczne postukiwanie pozostalo ale jak pisze bilo to zrobilem wszystko to co on, procz nowych wahaczy, ale nie wiem czy to bedzie to, przyczyny musi tkwic gdzie indziej.


pozdr.
ps.

jakby ktos potrzebowal to mam kupe roznych klamorow zolte sprezyny, amory, felgi alu z rantem ( ale do malowania ) wszystkie pierdolki oddam za grosze a niektorze za free jak komus sie przyda,
prawdopodobnie bede na 90% w toruniu to wezme ze soba ( procz felg bo b3 to nie a6 avant:P )

pozdr.

_________________
było: <b>AUDI 80 B3 1.8 (PM) 91' </b>
jest :
<b>AUDI 100 C3 1.8 (DR) 83' </b>w trakcie doprowadzania do stanu zadowalajacego :)
<b>AUDI 80 B4 1.9 TDI (1Z) AVANT 93' </b>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2006 09:06:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 03:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Nicon ja jeszcze zmienilem przekladnie kierownicza bo miala luz i stukala a wahacze czasami juz sa tak wyrobine od wcskania i wyjmiwania tulei ze w koncu trzeba je wymienic. Tak na prawde to zawieszenie w b3/b4 zawsze troche postukuje.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron