|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| Ryszard Świerżewski |
|
|||
Dołączył(a): 25.lis.2006 16:08:48 Posty: 15 Lokalizacja: Wałbrzych |
|
|||
| Góra | |
|||
| hans |
|
|||
Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37 Posty: 10119 Lokalizacja: CBY Auto: C4,B6 quattro, A2 |
|
|||
| Góra | |
|||
| Norbi |
|
||||
Dołączył(a): 17.sty.2006 21:52:21 Posty: 1000 Lokalizacja: Warszawa Auto: A6 C7 3.0 biTDI |
|
||||
| Góra | |
||||
| Ryszard Świerżewski |
|
|||
Dołączył(a): 25.lis.2006 16:08:48 Posty: 15 Lokalizacja: Wałbrzych |
|
|||
| Góra | |
|||
| Prezes |
|
|||
Dołączył(a): 11.sty.2005 00:25:23 Posty: 1143 Lokalizacja: Legnica Posty: 1 konkretny - reszta to spam :) |
|
|||
| Góra | |
|||
| Ryszard Świerżewski |
|
|||
Dołączył(a): 25.lis.2006 16:08:48 Posty: 15 Lokalizacja: Wałbrzych |
|
|||
| Góra | |
|||
| Norbi |
|
||||
Dołączył(a): 17.sty.2006 21:52:21 Posty: 1000 Lokalizacja: Warszawa Auto: A6 C7 3.0 biTDI |
|
||||
| Góra | |
||||
| hans |
|
|||
Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37 Posty: 10119 Lokalizacja: CBY Auto: C4,B6 quattro, A2 |
|
|||
| Góra | |
|||
| Ryszard Świerżewski |
|
|||
Dołączył(a): 25.lis.2006 16:08:48 Posty: 15 Lokalizacja: Wałbrzych |
|
|||
| Góra | |
|||
| Prezes |
|
|||
Dołączył(a): 11.sty.2005 00:25:23 Posty: 1143 Lokalizacja: Legnica Posty: 1 konkretny - reszta to spam :) |
|
|||
| Góra | |
|||
| Baskecior |
|
||||
Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15 Posty: 17274 Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4 |
|
||||
| Góra | |
||||
| Ryszard Świerżewski |
|
|||
Dołączył(a): 25.lis.2006 16:08:48 Posty: 15 Lokalizacja: Wałbrzych |
|
|||
| Góra | |
|||
| Norbi |
|
||||
Dołączył(a): 17.sty.2006 21:52:21 Posty: 1000 Lokalizacja: Warszawa Auto: A6 C7 3.0 biTDI |
|
||||
| Góra | |
||||
| Baskecior |
|
||||
Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15 Posty: 17274 Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4 |
|
||||
| Góra | |
||||
| TS147 |
|
|||
Dołączył(a): 18.paź.2006 11:52:53 Posty: 28 |
|
|||
| Góra | |
|||





sie szybkich i wscieklych naogladales ...w silnikach diesla jest o wiele nizsza temperatura spalin i przy normalnym programie nie ma potrzeby nawet przy ostrzejszej jezdzie schaldzania turbo. takie zabiegi robi sie tylko przy podkreconych benzynach . glownie chodzi tu o rozszerzalnosc cieplna materialow z ktorych zrobione jest turbo oraz o temperatury wrzenia plynow ustrojowych w turbo. w turbo benzynach stosuje sie oprocz oleju rowniez chlodzenie woda a przy takiej cieczy nalezy pilnowac aby turbo nie zagotowalo wody w kanalach turbiny bo moze to spowodowac wysadzenie uszczelniaczy. w turbinach diesla nie ma takiego czegos. jest jedynie olej ktory ma zdecydowanie lepsze wlasciwosci cieplne niz plyn chlodzacy

